Fakta om udbudet
Udbyder
Danish Defence Acquisition and Logistics Organizations
Levering af tjenesteydelser, reservedele og tilbehør til entreprenørmaskiner, traktorer og entreprenørmateriel
Danish Defence Acquisition and Logistics Organizations
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 16-28-71-80
Postadresse: Lautrupbjerg 1-5
By: Ballerup
NUTS-kode: DK0
Postnummer: 2750
Land: Danmark
Kontaktperson: Rói Mohr Jónsson
E-mail: fmi-id-slu11@mil.dk
Telefon: +45 72811400
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmi.dk
Del II: Genstand
Levering af tjenesteydelser, reservedele og tilbehør til entreprenørmaskiner, traktorer og entreprenørmateriel
Rammeaftalen omfatter levering af tjenesteydelser som service og reparationer, levering af reservedele til anvendelse på forsvarets værksteder, samt levering af tilbehør som skovle, koste, jordbor og andet. Ovenstående tjenesteydelser, reservedele og tilbehør skal anvendes på entreprenørmaskiner som rendegravere, læssemaskiner, dumpere, jordhøvle, bulldozere, bæltegravemaskiner, valsetog, traktorer og andet entreprenørmateriel. Entreprenørmaskinerne, entreprenørmateriellet og traktorerne er af forskellige modeller, mærker og årgange, og er placeret på forsvarets etablissementer over hele landet.
Hovedparten af maskinerne er på etablissementer i Jylland, men det understreges at aftalen er landsdækkende.
Rammeaftalen omfatter levering af tjenesteydelser som service og reparationer, levering af reservedele til anvendelse på forsvarets værksteder, samt levering af tilbehør som skovle, koste, jordbor og andet. Ovenstående tjenesteydelser, reservedele og tilbehør skal anvendes på entreprenørmaskiner som rendegravere, læssemaskiner, dumpere, jordhøvle, bulldozere, bæltegravemaskiner, valsetog, traktorer og andet entreprenørmateriel. Entreprenørmaskinerne, entreprenørmateriellet og traktorerne er af forskellige modeller, mærker og årgange, og er placeret på forsvarets etablissementer over hele landet.
FMI har besluttet ikke at opdele rammeaftalen i delkontrakter pga. aftalens omfang. Yderligere opdeling vil forøge omkostningerne, herunder bl.a. logistiske og administrative omkostninger.
Aftalen indgås af FMI. Alle dele af Forsvarsministeriet og Forsvarsministeriets koncern, inkl. alle dele af det danske forsvar undergivet Forsvarschefens kommando er berettiget til at benytte aftalen.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Vedrørende levering af tjenesteydelser, reservedele og tilbehør til entreprenørmaskiner, entreprenørmateriel og traktorer
CVR-nummer: 35243305
Postadresse: Virkelyst 1
By: Regstrup
NUTS-kode: DK0
Postnummer: 4420
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Værdien angivet i pkt. II 1.7) og V.2.4) er den evalueringstekniske pris af det vindende tilbud, og er således ikke udtryk for rammeaftalens endelige værdi, ligesom FMI ikke herved har forpligtet sig til at foretage anskaffelser svarende til denne værdi.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til klagenævnslovens § 7, stk. 2, (lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud, tilgængelig på www.retsinformation.dk) skal klage indgives til Klagenævnet for Udbud inden følgende klagefrister:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor be-kendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordre-giveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Kontaktoplysning til Klagenævnet for Udbud er angivet i pkt. VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på hjemmesiden angivet i pkt. VI.4.1).
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk