Fakta om udbudet
Udbyder
SamAqua
4 akslet lastbil med kran og kroghejs samt 3 akslet kærre
SamAqua
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 34216169
Postadresse: Vandværksvej 7
By: Odense C
NUTS-kode: DK
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Bjarne Petersen
E-mail: bjpe@ffv.dk
Telefon: +45 51671084
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/112864858.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
4 akslet lastbil med kran og kroghejs samt 3 akslet kærre
Indkøb af 4 akslet lastbil opbygget med kran og kroghejs samt 3 akslet kærre.
Langeland Forsyning, Nørrebro 207A, 5900 Langeland
Indkøb af 1 stk. dieseldreven, fabriksny og færdigopbygget lastbil (minimum 500 HK) med kran og kroghejs samt 1 stk. 3 akslet kærre.
Ved færdigopbygget skal forstås lastbil med kran og kroghejs påmonteret chassiset i en funktionsdygtig tilstand samt 3 akslet kærre, således lastbilen med opbygning og kærre er klar til ibrugtagning ved Leverandørens levering til Ordregiver.
Diverse ekstraudstyr.
SamAqua A/S udbyder på vegne af Langeland Forsyning A/S
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
4 akslet lastbil med kran og kroghejs samt 3 akslet kærre
CVR-nummer: 17045210
Postadresse: Industribuen 19
By: Ishøj
NUTS-kode: DK0
Postnummer: 2635
Land: Danmark
E-mail: info@scania.dk
Telefon: +45 44542200
Fax: +45 44542209
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk