Fakta om udbudet
Udbyder
Helsingør Forsyning A/S
Indkøb eller leje af indsamlingskøretøjer
Helsingør Forsyning A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
25165160
Energivej 25
Helsingør
3000
Danmark
Kontaktperson: Dennis Jensen
Telefon: +45 56407123
E-mail: deje@cowi.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fh.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/328776
Del II: Genstand
Indkøb eller leje af indsamlingskøretøjer
Dette udbud vedrører indkøb eller leje af indsamlingskøretøjer til Helsingør Forsyning A/S.
Helsingør
Dette udbud vedrører indkøb eller leje af indsamlingskøretøjer til Helsingør Forsyning A/S.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Indkøb eller leje af indsamlingskøretøjer
Abildager 16
Brøndby
2605
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Valby
Danmark
De præcise frister for klage følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud:
En virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk