Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Gribskov Kommune
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 02-10-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 03-10-2019
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 02-10-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 03-10-2019
Time: 12:00
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 03-10-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 03-10-2019
Time: 23:59
IV.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 03-10-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 03-10-2019
Time: 23:59
Offentligt EU-udbud af rammeaftale på operationel leasing af biler til Gribskov Kommune
Gribskov Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188440
Rådhusvej 3
Helsinge
3200
Danmark
Kontaktperson: Semial Rusiti
Telefon: +45 72496634
E-mail: srusi@gribskov.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/110385195.aspx
Del II: Genstand
Offentligt EU-udbud af rammeaftale på operationel leasing af biler til Gribskov Kommune
Gribskov Kommune udbyder en 2-årig rammeaftale på operationel leasing af minimum 55 biler. Maksimum aftagerrettigheden er 200 biler. Bilerne skal primært bruges til hjemmesygeplejen og hjemmeplejen i Gribskov, men kan også benyttes af Ordregivers andre centre.
Der er tale om operationel leasing inkl. service- og dækaftale. Leasingperioden er 48 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk