Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=245193&B=NORDKOB
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=245193&B=NORDKOB
Udbyder
Forsyning Helsingør Affald A/S
Opdateringer
Der er alene modtaget tilbud, der er irrelevante i forhold til kontrakten, hvorfor Forsyning Helsingør Affald A/S overgår til "udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse", jf. Udbudslovens § 80, stk. 1, nr. 2.
Indkøb af kran- og renovationsbiler til Forsyning Helsingør
Forsyning Helsingør Affald A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
32654177
Energivej 25
Helsingør
3000
Danmark
Kontaktperson: Jette Skaarup Justesen
Telefon: +45 48405171
E-mail: jsj@fh.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.fh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/328776
Del II: Genstand
Indkøb af kran- og renovationsbiler til Forsyning Helsingør
Udbuddet omfatter en kontrakt om indkøb af kran- og renovationsbiler til Forsyning Helsingør Affald A/S.
Helsingør
Kontrakten omfatter indkøb af følgende biler:
A. 1 stk. 3-akslet kranbil 26 t med container og kran,
B. 2 stk. 2-akslet renovationsbil 18 t med to-delt komprimatorkasse,
C. 1 stk. 2-akslet renovationsbil 18 t med enkelt komprimatorkasse,
D. 6 stk. 3-akslet renovationsbil 26 t med to-delt komprimatorkasse,
E. 1 stk. 3-akslet renovationsbil 26 t med enkelt komprimatorkasse.
-
Dertil kommer følgende optioner:
1) Serviceaftaler til ovennævnte køretøjer (eksklusiv opbygning);
2) Kærre op på forsiden af bilen;
3) Indkøb af yderligere biler med tilhørende serviceaftaler, jf. følgende:
(a) 1 stk. 3-akslet kranbil 26 t med container og kran,
(b) 1 stk. 2-akslet renovationsbil 18 t med to-delt komprimatorkasse,
(c) 1 stk. 2-akslet renovationsbil 18 t med enkelt komprimatorkasse,
(d) 2 stk. 3-akslet renovationsbil 26 t med to-delt komprimatorkasse.
Kontrakten kan forlænges, såfremt Ordregiver aktiverer option vedr. indkøb af ekstra biler og/eller option vedr. forlængelse af serviceaftale med op til 2 * 1 år.
Optioner:
1) Serviceaftaler til ovennævnte køretøjer (eksklusiv opbygning);
2) Kærre op på forsiden af bilen;
3) Indkøb af yderligere biler med tilhørende serviceaftaler, jf. følgende:
(a) 1 stk. 3-akslet kranbil 26 t med container og kran,
(b) 1 stk. 2-akslet renovationsbil 18 t med to-delt komprimatorkasse,
(c) 1 stk. 2-akslet renovationsbil 18 t med enkelt komprimatorkasse,
(d) 2 stk. 3-akslet renovationsbil 26 t med to-delt komprimatorkasse.
Beløbet angivet i pkt. II.2.6 er inkl. optioner og er alene anslået.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
For det seneste afsluttede regnskabsår skal ansøger i ESPD'et give oplysninger om følgende:
— Ansøgers egenkapital, jf. ESPD'et, pkt. IV.B.
Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav:
— Positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår (dvs., at seneste godkendte årsregnskab skal udvise en positiv egenkapital).
Ansøger skal i ESPD'et give oplysninger om følgende:
— Referencer fra tilsvarende opgaver, jf. ESPD'et, pkt. IV.C.
Med ”tilsvarende opgaver” menes, at ansøger, jf. Bilag 1: Kravspecifikation, har dokumenteret erfaring med levering af de specificerede biler, levering af opbygning herunder kraner og/eller komprimatorkasser eventuelt med en opbygger som underleverandør og serviceaftaler til biler for forsyningssektoren eller andre brancher med lignende behov. Referencerne skal indeholde: Beskrivelse af arbejdet/ydelsen, beløb, oplysning om tidspunkt for udførelsen (dato) og modtager af arbejdet/ydelsen.
Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav:
— 3 tilsvarende opgaver tilsammen på minimum 20 køretøjer herunder mindst 15 et- eller to kammer renovationsbiler.
Vedr. arbejdsklausuler og sociale klausuler: Leverandøren skal overholde vilkår som beskrevet i kontraktens pkt. 9 (Arbejdsklausul) og kontraktens pkt. 21, inkl. bilag 5 (Social klausul).
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbud.
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Ikke relevant
Danmark
De præcise frister for klage følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud:
En virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk