Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://tender.konnect.dk/invite/497
Udbyder
Hedensted Kommune
Vindere
Valgt leverandør
(08.10.2019)
Epoke A/S
Vejenvej 50
6600 Vejen
Indkøb af saltspredere til Hedensted Kommune
Hedensted Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189587
Niels Espes Vej 8
Hedensted
8722
Danmark
E-mail: udbud@fikm.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://fikm.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af saltspredere til Hedensted Kommune
Hedensted Kommune udbyder indkøb af ialt 9 saltspredere til befugtet salt.
Saltsprederne er fordelt på 2 delaftaler:
- Delaftale 1: Indkøb af 3 stk. saltspredere med kapacitet til 7m3 tørstof,
- Delaftale 2: Indkøb af 6 stk. saltspredere med kapacitet til min. 5m3 tørstof.
Der skal desuden tilbydes serviceaftale, og der er et antal optioner beskrevet i udbudsmaterialet.
7m3 Saltspredere
Hedensted Kommune
Indkøb af 3 stk. saltspredere med en kapacitet på 7m3 tørstof.
Desuden skal der tilbydes serviceaftale, og der er en række optioner beskrevet i udbudsmaterialet.
Der er et antal optioner beskrevet i udbudsmaterialet; herunder optagelse af vinterruter til anvendelse ved GPS-styret saltspredning.
5m3 Saltspredere
Hedensted Kommune
Indkøb af 6 stk. saltspredere med en kapacitet på min. 5m3 tørstof.
Desuden skal der tilbydes serviceaftale, og der er en række optioner beskrevet i udbudsmaterialet.
Der er et antal optioner beskrevet i udbudsmaterialet; herunder optagelse af vinterruter til anvendelse ved GPS-styret saltspredning.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Erhvervs- og produktansvarsforsikring med en samlet sum på min. 5 000 000 DKK gennem hele aftaleperioden samt i garantiperioden for de leverede produkter.
Tilbudsgiver skal dokumentere gældende erhvervs- og produktansvarsforsikring med en sum på min. 5 000 000 DKK.
Referenceliste over lignende leverancer.
Tilbudsgiver skal have leveret min. 2 saltspredere med GPS-styring indenfor de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk