Fakta om udbudet
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbud lastbil
Ringkøbing-Skjern Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189609
Ved Fjorden 6
Ringkøbing
6950
Danmark
Kontaktperson: Holger Østergaard
Telefon: +45 99741943
E-mail: holger.ostergaard@rksk.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/92679461.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
Udbud lastbil
Udbud af kontrakt på køb af 1 stk. N3 lastbil (der er indrettet til godsbefordring og har en tilladt totalvægt på mere end 12 000 kg.) inklusive 24 måneders hente/bringe service og fuld serviceaftale på drivlinje og opbygning til Ringkøbing-Skjern Kommune.
Ringkøbing
Udbud af kontrakt på køb af 1 stk. N3 lastbil (der er indrettet til godsbefordring og har en tilladt totalvægt på mere end 12 000 kg.) inklusive 24 måneders hente/bringe service og fuld serviceaftale på drivlinje og opbygning til Ringkøbing-Skjern Kommune. 1 stk. fabriksny lastbil 8 x 4*4. Bageste aksel skal være hæv bar og styrbar Boggie, Tridem som skal opbygges til flere formål. Hovedbeskæftigelsen af bilen bliver som vejbil for special vejudstyr. Dette er frontmonteret fræser og kantudlægger med vejkasse.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56, Lov nr. 1564 af 15.12.2015, hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. afsnit 1.6 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
Årligt kørselsbehov på ca. 35 000 km.
Byttebil: I bytte skal tages Volvo FM9 med hejs. Tilhørende Borup kantudlægger: Borup TPBM RBU 2550. Km. Pr. d.d. 441 565 km. Sidste syn 27.11.2017.
Bilag 4, reg. Attest og bilag 6, billeder.
Byttebilen kan besigtiges den 12.10.2018 kl. 08:00-10:00 på adressen, Industriparken 1, 6880 Tarm.
Kontakt Niels Tarpgaard Nielsen på mobil 20343905 eller e-mail: niels.nielsen@rksk.dk
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud lastbil
Lundsbjerg Industrivej 1
Aabenraa
6200
Danmark
Telefon: +45 73613180
E-mail: skifter-aabenraa@volvo.dk
Fax: +45 73613181
NUTS-kode: DK041
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk