Fakta om udbudet
Udbyder
Hvidovre Kommune
Udbud af renovationskøretøjer
Hvidovre Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
55606617
Hvidovrevej 278
Hvidovre
2650
Danmark
Kontaktperson: Daniel Christensen
Telefon: +45 36393148
E-mail: dcr@hvidovre.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.hvidovre.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330969
Del II: Genstand
Udbud af renovationskøretøjer
Hvidovre Kommune udbyder indkøb af ialt 8 stk. lastbiler til brug fra indsamling af dagrenovation, storskrald, haveaffald mv. heraf skal 2 stk. lastbiler være med kran og lad. Der henvises iøvrigt til udbudsmaterialets specifikationer.
Renovationsbiler
Hvidovre
Udbud af delkontrakt 1 - renovationsbiler.
Service- og reparationsaftale.
Kranbiler
Hvidovre
Udbud af delkontrakt 2 - kranbiler.
Service- og reparationsaftale.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Renovationsbiler
58811211
Agrovej 2, Nykøbing Falster
Agrovej 2, Nykøbing Falster
4800
Danmark
NUTS-kode: DK02
Del V: Kontrakttildeling
Kranbiler
58811211
Agrovej 2
4800
Danmark
NUTS-kode: DK02
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk