Fakta om udbudet
Udbyder
Esbjerg Kommune
Tildelingsbekendtgørelse på Udbud på levering af fabriksny lastbil med feje-/sugeaggregat til Esbjerg Kommune
Esbjerg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189803
Torvegade 74
Esbjerg
6700
Danmark
Kontaktperson: Alice Knudsen
Telefon: +45 76161443
E-mail: alikn@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/95237955.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.esbjergkommune.dk/
Del II: Genstand
Tildelingsbekendtgørelse på Udbud på levering af fabriksny lastbil med feje-/sugeaggregat til Esbjerg Kommune
Udbuddet omfatter indkøb af 1 fabriksny lastbil med feje-/sugeaggregat, samt tilbagekøb af 1 brugt lastbil med fejeenhed, som skal indgå i handlen.
Der er tale om følgende brugt lastbil:
Volvo F1 18E.
— Årgang 2005 - kørt 145 000 km, og fejeaggregat 7 000 timer,
— Monteret med JohnsonBeam VT650 (kost H/V),
— Alle service overholdt / udført.
Den brugte maskine tages retur ved levering af fabriksny lastbil med feje-/sugeaggregat.
Lastbilen med feje-/sugeaggregat skal bruges i det daglige arbejde hos Esbjerg Kommunens Entreprenør.
Option på tilkøb af serviceaftale på hhv. lastbil og feje-/sugeaggregat.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Esbjerg
Danmark
NUTS-kode: DK032
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk