Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://tender.konnect.dk/invite/100
Udbyder
Horsens Kommune
Vindere
(04.06.2019)
Copenhagen Global A/S
Sankt Annæ Plads 11
1250 København K
Opdateringer
III.2.2
Placering af det tekst, der skal ændres:Kontraktudførelsesvilkår
I stedet for:
I forbindelse med kontraktindgåelse skal der indgås aftale om sikkerhedsstillelse i form af en anfordringsgaranti. Kravene hertil fremgår af udbudsmaterialet.
Læses:
I forbindelse med kontraktindgåelse skal der indgås aftale om sikkerhedsstillelse i form af en anfordringsgaranti og der skal forevises dokumentation for gældende produkt- og erhvervsansvarsforsikring. Kravene hertil fremgår af udbudsmaterialet (udbudsbetingelserne og kontraktudkastet).
Der er kun modtaget ikke-forskriftsmæssige tilbud, hvorfor proceduren annulleres og der overgås til udbud med forhandling, jf. udbudslovens § 61, stk. 1, nr. 2.
Opbygning og levering af Drejestige til Horsens Kommune
Horsens Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189889
Rådhustorvet 4
Horsens
8700
Danmark
Kontaktperson: Jacob Holm Jørgensen
Telefon: +45 76292026
E-mail: udbud@fikm.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.horsens.dk
Del II: Genstand
Opbygning og levering af Drejestige til Horsens Kommune
Horsens Kommune udbyder opbygning og levering af drejestige på passende lastbilchassis til brug i forbindelse med udførelse af brandsluknings- og redningsopgaver.
Drejestigen skal leveres til Brand & Redning, under Service & Beredskab ved Horsens Kommune.
Horsens Kommune udbyder opbygning og levering af drejestige på passende lastbilchassis til brug i forbindelse med udførelse af brandsluknings- og redningsopgaver.
Der er desuden et antal optioner, der fremgår af udbudsmaterialet.
Der er optioner på en række yderligere ydelser/funktioner i forbindelse med Drejestigens opbygning, såvel som optioner på serviceeftersyn af det færdige køretøj. Se nærmere herom i udbudsbetingelserne.
Kontrakten på opbygning og levering af drejestigen løber indtil der er foretaget en tilfredsstillende og godkendt levering til Ordregiver, i henhold til de krav der fremgår af udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Samlet årsomsætning,
- Egenkapital.
- Det er et mindstekrav, at den samlede årsomsætning for hvert af de 2 seneste regnskabsår er på minimum 5 000 000 DKK,
- Det er et mindstekrav, at egenkapitalen (ultimo året) for hvert af de 2 seneste regnskabsår som minimum er positiv.
Referenceliste.
Der skal angives minimum 1 reference for lignende udført opbygning og levering af drejestige, leveret indenfor de seneste 2 år, regnet fra fristen for at afgive tilbud.
I forbindelse med kontraktindgåelse skal der indgås aftale om sikkerhedsstillelse i form af en anfordringsgaranti. Kravene hertil fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Horsens
Der er ikke adgang til at overvære åbningen af indkomne tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for udbuds egen klagevejledning kan findes på klfu.dk
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk