Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen Byens Drift
Opdateringer
Rammeaftale Opbygning af lastbil
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen Byens Drift
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Islands Brygge 37
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Sara Lerche-Bachdal
E-mail: kw0j@kk.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/94690564.aspx
Del II: Genstand
Rammeaftale Opbygning af lastbil
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på opbygning af lastbil. Ordregiver leverer chassis hvorpå tilbudsgiver skal laveopbygning som beskrevet i teknisk kravspecifikation bilag 1.
Ordregiver vil ved indgåelse af rammeaftale lave et køb på 2 stk. opbygning af lastbil, opbygning jf. krav i bilag 1, derudover forventer ordregiver et træk på rammeaftalen på 6-10 opbygninger i løbet afaftale perioden. Ordregiver er ikke bundet af dette estimat, og er ikkeforpligtet til at aftage mere end de 2 opbygninger der vil blive bestilt vedaftale indgåelse.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på opbygning af lastbil. Ordregiver leverer chassis hvorpå tilbudsgiver skal laveopbygning som beskrevet i teknisk kravspecifikation bilag 1.
Ordregiver vil ved indgåelse af rammeaftale lave et køb på 2 stk. opbygning af lastbil, opbygning jf. krav i bilag 1, derudover forventer ordregiver et træk på rammeaftalen på 6-10 opbygninger i løbet afaftale perioden. Ordregiver er ikke bundet af dette estimat, og er ikkeforpligtet til at aftage mere end de 2 opbygninger der vil blive bestilt vedaftale indgåelse.
2 gange 12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk