Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ballerup Kommune
Vindere
El-biler
(29.08.2018)
Arne Stubbe Automobiler A/S
Måløv Byvej 7
2750 Ballerup
EU-udbud (genudbud - hasteprocedure) af rammeaftale vedrørende operationel leasing af biler til Ballerup Kommune
Ballerup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
58271713
Hold-An Vej 7
Ballerup
2750
Danmark
Kontaktperson: Ellen Schmidt
Telefon: +45 44773959
E-mail: ells@balk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/88689716.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ballerup.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud (genudbud - hasteprocedure) af rammeaftale vedrørende operationel leasing af biler til Ballerup Kommune
Udbuddet er en kopi af tidligere udbud incl. spørgsmål/svar TED: Dokument nr. 2018/S 104-236979.
— Eneste rettelse er datoer i udbudsbetingelserne.
Grunden til genudbud/hasteprocedure anvendes er ene og alene af den grund at tilbudsgivere har haft forskellige IT udfordringer, der ikke kan tilskrives ordregiver, ligeledes har ordregiver ikke kunne forudsige dette.
Udbuddet omfatter operationel leasing af fabriksnye biler i bilsegment B, inklusiv service- og reparations aftale.
Rammeaftalen er fireårig. Rammeaftalen træder i kraft den 1.9.2018 og udløber 31.8.2022.
Leasingperioden er på 48 måneder. Årligt antal km pr. bil er 25 000 km.
— 21 hybrid biler (ikke plug-in) med option på 2,
— 14 el-biler (plug-in) med option på 2.
El-biler
Se hovedaftalen.
Tilkøb af ekstra biler, se hovedaftalen.
Hybrid-biler
Se hovedaftale.
Tilkøb af ekstra biler, se hovedaftalen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Udbuddet er en kopi af tidligere udbud incl. spørgsmål/svar TED: Dokument nr. 2018/S 104-236979.
— Eneste rettelse er datoer i udbudsbetingelserne.
Grunden til genudbud/hasteprocedure anvendes er ene og alle af den grund at tilbudsgivere har haft forskellige IT udfordringer, der ikke kan tilskrives ordregiver, ligeledes har ordregiver ikke kunne forudsige dette.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk