Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Rammeaftale vedrørende levering af køretøjer til akutbils- og akutlægebilskørsel til Region Midtjylland
Region Midtjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Præhospitalet, Olof Palmes Allé 34
Århus N
8200
Danmark
Telefon: +45 78414500
E-mail: Sidsel.Marcussen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale vedrørende levering af køretøjer til akutbils- og akutlægebilskørsel til Region Midtjylland
Kontrakten vedrører en rammeaftale vedrørende levering af køretøjer til akutbils- og akutlægebilskørsel til Region Midtjylland.
Køretøj med 3 sæder
Kontrakten vedrører en rammeaftale vedrørende levering af køretøjer til akutbils- og akutlægebilskørsel til Region Midtjylland.
Det oprindelige udbud blev annulleret, da der ikke indkom konditionsmæssige tilbud. Ordregiver overgik herefter til udbud med forhandling med de afviste tilbudsgivere og modtog herefter kun 1 tilbud.
Kontrakten er tildelt denne ene tilbudsgiver.
- Option på montering af særligt kraftigt udrykningshorn ("Martinshorn") (Kunden skal ved bestillingen af det konkrete køretøj angives, om optionen ønskes udnyttet eller ej.),
- Option på tilkøb af Service- og reparationsaftale 1 år udover den 3-årige periode, som Service- og reparationsaftalen løber. For optionen gælder de samme vilkår som beskrevet i Kontraktbilag 2, MK 2.2 og 2.3, men dækker alene det 4. år af køretøjets levetid eller op til 360 000 km. (Den enkelte region skal senest 6 måneder før udløbet af den 3-årige service- og reparationsaftale tage stilling til om optionen om forlængelse af aftalen ønskes udnyttet.),
- Option på hente-bringe service. Optionen er frivillig, og indgår dermed ikke i tilbudsevalueringen, og gælder kun Region Midtjylland.
Der er tale om et fælles udbud. Udbuddet er gennemført som et fælles udbud for Region Midtjylland og Region Hovedstaden. Udbuddet omfatter endvidere option for Region Nordjylland, Region Syddanmark, Region Sjælland til at tilslutte sig aftalerne. Regionerne er således enkeltvist berettiget til at indgå kontrakt. Ligesom regionerne enkeltvis vil offentliggøre bekendtgørelse om indgåelse af kontrakt.
Køretøj med 4 sæder
Kontrakten vedrører en rammeaftale vedrørende levering af køretøjer til akutbils- og akutlægebilskørsel til Region Midtjylland.
Det oprindelige udbud blev annulleret, da der ikke indkom konditionsmæssige tilbud. Ordregiver overgik herefter til udbud med forhandling med de afviste tilbudsgivere og modtog herefter kun 1 tilbud.
Kontrakten er tildelt denne ene tilbudsgiver.
- Option på montering af særligt kraftigt udrykningshorn ("Martinshorn") (Kunden skal ved bestillingen af det konkrete køretøj angives, om optionen ønskes udnyttet eller ej.),
- Option på tilkøb af Service- og reparationsaftale 1 år udover den 3-årige periode, som Service- og reparationsaftalen løber. For optionen gælder de samme vilkår som beskrevet i Kontraktbilag 2, MK 2.2 og 2.3, men dækker alene det 4. år af køretøjets levetid eller op til 360 000 km. (Den enkelte region skal senest 6 måneder før udløbet af den 3-årige service- og reparationsaftale tage stilling til om optionen om forlængelse af aftalen ønskes udnyttet.),
- Option på hente-bringe service. Optionen er frivillig, og indgår dermed ikke i tilbudsevalueringen, og gælder kun Region Midtjylland.
Der er tale om et fælles udbud. Udbuddet er gennemført som et fælles udbud for Region Midtjylland og Region Hovedstaden. Udbuddet omfatter endvidere option for Region Nordjylland, Region Syddanmark, Region Sjælland til at tilslutte sig aftalerne. Regionerne er således enkeltvist berettiget til at indgå kontrakt. Ligesom regionerne enkeltvis vil offentliggøre bekendtgørelse om indgåelse af kontrakt.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Køretøj med 3 sæder
Park Alle 355
Brøndby
2605
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
Køretøj med 4 sæder
Park Alle 355
Brøndby
2605
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.