23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 075-168147
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Opdateringer

Rettelse
(21.04.2018)

I stedet for:
Del V.3
LwasePlan A/S
Midtager 20
2605 Brøndby
Danmark
Mailadresse: mol.dk@leaseplan.com
Telefon: +45 36738350
Internetadresse: www.leaseplan.com
Læses:
Del V.3
Kommunekredit
Kultorvet 16
1175 København K
Danmark
Mailadresse: kleas@kommuneleasing.dk
Telefon: +45 33154464
Internetadresse: www.kommuneleasing.dk

Personbiler


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Gladsaxe Kommune
Rådhus Alle
Att: Benjamin Svendsen
2860 Søborg
Danmark
Telefon: +45 39575101
Mailadresse: bensve@gladsaxe.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.gladsaxe.dk

Internetadresse for køberprofilen: www.gladsaxe.dk/udbud

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Levering af Fleet Management inkl. operationel leasing af biler til Gladsaxe Kommune
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Leasing

NUTS-kode DK012

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Opgaven udbydes som en rammeaftale og omfatter operationel leasing af fabriksnye personbiler og varebiler.
Til Gladsaxe Kommune, samt Fleet Management omhandlende levering af web-portal med oprettelse af køretøjsdata, styring af brændstofkort, betaling af afgifter mv. Endvidere omfatter opgaven modtagelse og registrering af forsikringsskader samt afhentning og salg af køretøjer ejet af Gladsaxe Kommune.
Udbuddet omfatter ikke Fleet Management af Gladsaxe Kommunes i forvejen leasede køretøjer, hvis kontrakter er indgået inden 31.3.2018.
Udbuddet omfatter heller ikke specialkøretøjer, lastbiler, traktorer mv. til Gladsaxe Kommune. Dog skal nye køretøjer som er omfattet af aftalen kunne specialindrettes efter behov.
Udbuddet omfatter ligeledes udarbejdelse af en bilpolitik.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

34110000, 34136000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 18 000 000,00 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 60
2. Administration, procedurer, og IT. Vægtning 20
3. Service. Vægtning 10
4. Miljø. Vægtning 10
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
2017/07019
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2017/S 223-464834 af 21.11.2017

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 1 Betegnelse: Levering af Fleet Management inkl. operationel leasing af biler til Gladsaxe Kommune
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
9.2.2018
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
Antal bud modtaget elektronisk: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

LwasePlan A/S
Midtager 20
2605 Brøndby
Danmark
Mailadresse: mol.dk@leaseplan.com
Telefon: +45 36738350
Internetadresse: www.leaseplan.com

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi:
Værdi: 18 000 000,00 DKK
Eksklusive moms
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 18 000 000,00 DKK
Eksklusive moms
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Danmark
Mailadresse: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til Lov nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister:
Ved klager over udbud skal klagen være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter af ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3.
I henhold til lovens § 6, stk. 4, skal klager, senest samtidig med at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill periode, jf. lovens § 3, stk. 1.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Danmark
Mailadresse: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16.4.2018

Send til en kollega

0.078