Fakta om udbudet
Udbyder
Fors A/S
Fleet Management løsning inkl. leasing af biler til Fors A/S
Fors A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
33032838
Tåstrup Møllevej 5
Holbæk
4300
Danmark
Kontaktperson: Pernille Haugaard
Telefon: +45 70202066
E-mail: pha@fors.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/73611559.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fors.dk/
Del II: Genstand
Fleet Management løsning inkl. leasing af biler til Fors A/S
Fors A/S er en fusion af tidligere Roskilde Forsyning, Holbæk Forsyning og Lejre Forsyning. Der udbydes en Fleet Management løsning inkl. leasing af fabriksnye person og varebiler til Fors A/S.
Fors A/S ejer i dag sin bilpark og ønsker derved en Fleet Management løsning, dertil kommer en udskiftning hvor der ønske leasing af bilpark.
Opgaven udbydes som en rammeaftale for Fleet Management løsning omhandlende levering af web-portal med oprettelse af køretøjsdata, betaling af afgifter mv. samt afhentning og salg af kørertøjer ejet af Fors A/S. Samt operationel leasing af fabriksnye biler som en del af kommende udskiftningsplan. De leasede biler skal kunne specialindrettes efter behov.
Formålet med udbuddet:
— -Bedre totaløkonomi i vognpark,
— -En vognpark, der er optimeret i forhold til Fors A/S behov,
— -Bedre ergonomi i vognpark,
— -Bedre passiv sikkerhed,
— -Totaloverblik over alle elementer vedr. drift og håndtering af køretøjerne,
— -Ensartede og klare procedurer,
— -Minimering af Fors A/S administration forbundet med vognpark,
— -Økonomisk overblik opdelt i finansiering, service, driftsøkonomi mv. samlet og for det enkelte køretøj,
— -Mere miljørigtig vognpark,
— -Valide og løbende ajourførte data om vognpark.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Fleet Management løsning inkl. leasing af biler til Fors A/S
Bomhusvej 13
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 39153030
E-mail: salg@autolease.dk
NUTS-kode: DK02
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk