23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 041-090250
Offentliggjort
28.02.2018
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Fors A/S

Fleet Management løsning inkl. leasing af biler til Fors A/S


Fors A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Fors A/S
33032838
Tåstrup Møllevej 5
Holbæk
4300
Danmark
Kontaktperson: Pernille Haugaard
Telefon: +45 70202066
E-mail: pha@fors.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/73611559.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.fors.dk/

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Forsyningsvirksomhed
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Forsyningsvirksomhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Fleet Management løsning inkl. leasing af biler til Fors A/S

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34136200
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Fors A/S er en fusion af tidligere Roskilde Forsyning, Holbæk Forsyning og Lejre Forsyning. Der udbydes en Fleet Management løsning inkl. leasing af fabriksnye person og varebiler til Fors A/S.

Fors A/S ejer i dag sin bilpark og ønsker derved en Fleet Management løsning, dertil kommer en udskiftning hvor der ønske leasing af bilpark.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 7 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34110000
34136100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Opgaven udbydes som en rammeaftale for Fleet Management løsning omhandlende levering af web-portal med oprettelse af køretøjsdata, betaling af afgifter mv. samt afhentning og salg af kørertøjer ejet af Fors A/S. Samt operationel leasing af fabriksnye biler som en del af kommende udskiftningsplan. De leasede biler skal kunne specialindrettes efter behov.

Formålet med udbuddet:

— -Bedre totaløkonomi i vognpark,

— -En vognpark, der er optimeret i forhold til Fors A/S behov,

— -Bedre ergonomi i vognpark,

— -Bedre passiv sikkerhed,

— -Totaloverblik over alle elementer vedr. drift og håndtering af køretøjerne,

— -Ensartede og klare procedurer,

— -Minimering af Fors A/S administration forbundet med vognpark,

— -Økonomisk overblik opdelt i finansiering, service, driftsøkonomi mv. samlet og for det enkelte køretøj,

— -Mere miljørigtig vognpark,

— -Valide og løbende ajourførte data om vognpark.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Ergonomi og service / Vægtning: 25
Kvalitetskriterium - Navn: Administration, procedure og IT / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 25
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 181-370844
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Fleet Management løsning inkl. leasing af biler til Fors A/S

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/02/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 5
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Autolease
Bomhusvej 13
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 39153030
E-mail: salg@autolease.dk
NUTS-kode: DK02
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 8 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 7 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27/02/2018

Send til en kollega

0.062