Fakta om udbudet
Udbyder
Lolland Kommune
Udbud på køretøjer til Lolland Kommune
Lolland Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29188572
Jernbanegade 7
Maribo
4930
Danmark
Kontaktperson: Marian Desrumaux Brodersen
Telefon: +45 54676767
E-mail: madeb@lolland.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/77042848.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://lolland.dk/
Del II: Genstand
Udbud på køretøjer til Lolland Kommune
Der udbydes to delaftaler som følgende: 2 delaftaler: Delaftale 1: Segment A (Mikrobil) Segment B (Minibil) Lille varevogn / lille MPV / lille Van på gule plader Delaftale 2: Segment B Hybridbil For begge delaftaler er der tale om rammeaftaler. Det står leverandøren frit om denne ønsker at byde på én eller på begge delaftaler. Kontrakterne har en løbetid på fire år. Vilkår for deltagelse udbuddet samt for den efterfølgende kontraktindgåelse, fremgår af det samlede materiale med tilhørende bilag og udkast til kontrakt. Der er i materialet indarbejdet sociale hensyn, hvor Lolland Kommune vil lægge vægt på om og hvordan den kommende leverandør er indstillet på at inddrage medarbejdere på særlige vilkår samt elever / praktikanter i opgaveløsningen for kommunen. Hver bil leveres med aftale på værksted og service, samt vedligeholdelse (rengøring). Værksted, service og vedligeholdelse foregår på leverandørens eget værksted.
Delaftale 1 Personbiler
Lolland Kommune.
Personbiler fordelt på tre segmenter.
Der kan tilkøbes mobilitservice.
Der kan tilkøbes ekstra bilvask.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1 Personbiler
Park Allé 355
Brøndby
2605
Danmark
Telefon: +45 43288200
NUTS-kode: DK02
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk