23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 013-026208
Offentliggjort
19.01.2018
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Slagelse Kommune

Udbud af det operative beredskab i Korsør og Skælskør


Slagelse Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Slagelse Kommune
29188505
Rådhuspladsen 11
Slagelse
4200
Danmark
Kontaktperson: Laila de Champfleury
Telefon: +45 58573011
E-mail: lapic@slagelse.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.slagelse.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Offentlig orden og sikkerhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af det operative beredskab i Korsør og Skælskør

Sagsnr.: 12345
II.1.2) Hoved-CPV-kode
75250000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Slagelse Kommune (i det følgende benævnt Ordregiver) byder hermed alle kvalificerede tilbudsgivere velkommen til at deltage i Ordregivers udbud af det operative beredskab i Korsør og Skælskør. Udbuddet gennemføres som et udbud om indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser over tærskelværdien efter afsnit III i Lov nr. 1564 af 15. december 2015(udbudsloven) og Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/24/EU. Alle kvalificerede tilbudsgivere har mulighed for at afgive tilbud. Udbuddet består af 4 delaftaler, hvoraf Ordregiver afgiver kontrolbud på delaftale 2-4. Opgaven er indgående beskrevet i kravspecifikationen, bilag 2. Kontraktperioden træder i kraft den 1. januar 2018 og løber i 4 år. Ordregiver har derudover option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 2x1 år.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 27 258 228.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud af det operative beredskab i Korsør og Skælskør

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144210
34521400
35110000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

Slagelse Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 1 omfatter levering og drift af stationer og mandskab til det operative beredskab i udrykningsområderne Korsør og Skælskør, herunder akutte kørsler til brand, miljø og redning mm., som alarmeres via politiets 112-pickliste, jf. bilag 2.4.

Delaftalen indeholde yderligere en option. Optionen omhandler levering af Storebæltsberedskabet, som udgår fra Sjællandssiden. Opgaven omfatter udrykning til enhver form for uheld i tunnelen og på Østbroen i forbindelse med brand, redning, forurening samt personskade. Endvidere foretages udrykning ved akut opstået uheld eller andre situationer, hvor beredskabet kan yde assistance fx til at sikre en hurtig og sikker genopretning af trafikken på Storebæltsforbindelsen. Storebæltsberedskabet suppleres af by-beredskabet i Korsør.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

— Forlængelse af kontrakt på 2*12 måneder,

— Storebæltsberedskabet på Sjællandssiden.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Fremgår af udbudsmaterialet.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 2: Køretøjer inkl. materiel

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144210
34521400
35110000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

Slagelse Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 2 omhandler levering og drift af 2 autosprøjter samt 2 vandtankvogne med tilhørende materiel, som placeres på stationerne i Korsør og Skælskør.

Delaftalen indeholder yderligere en option på leverance af skæreslukker og CAFS.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

— Forlængelse af kontrakt på 2*12 måneder,

— Skæreslukker og CAFS.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Fremgår af udbudsmaterialet.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 3: Redningsbåde inkl. materiel

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144210
34521400
35110000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

Slagelse Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 3 omhandler levering og drift af 2 redningsbåde på trailere inkl. materiel, herunder udstyr til overfladeredning, på stationerne i hhv. Korsør og Skælskør.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse af kontrakt på 2*12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Fremgår af udbudsmaterialet.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 4: Stiger, miljøenheder samt andet materiel

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144210
34521400
35110000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

Slagelse Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 4 omhandler levering og drift af 2 stiger, 2 miljøenheder samt andet materiel beskrevet i bilag 2.3d-e, som placeres på stationerne i hhv. Korsør og Skælskør.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse af kontrakt på 2*12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Fremgår af udbudsmaterialet.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 163-336799
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1 og 2
Betegnelse:

Udbud af det operative beredskab i Korsør og Skælskør

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
10/01/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Falck Danmark A/S
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 27 258 228.00 DKK / Højeste bud: 27 258 228.00 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Delaftale 3 og 4 beholdes i Slagelse Kommune, da dennes kontrolbud var det økonomisk mest fordelagtige tilbud, jf. udbudslovens § 161, identificeret som den billigste pris, jf. udbudslovens § 162, stk.1, nr.2.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk) gælder følgende frister for indgivelse af klage angående udbud omfattet af udbudslovens afsnit III:

Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/01/2018

Send til en kollega

0.047