Fakta om udbudet
Udbyder
Slagelse Kommune
Udbud af det operative beredskab i Korsør og Skælskør
Slagelse Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29188505
Rådhuspladsen 11
Slagelse
4200
Danmark
Kontaktperson: Laila de Champfleury
Telefon: +45 58573011
E-mail: lapic@slagelse.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.slagelse.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
Del II: Genstand
Udbud af det operative beredskab i Korsør og Skælskør
Slagelse Kommune (i det følgende benævnt Ordregiver) byder hermed alle kvalificerede tilbudsgivere velkommen til at deltage i Ordregivers udbud af det operative beredskab i Korsør og Skælskør. Udbuddet gennemføres som et udbud om indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser over tærskelværdien efter afsnit III i Lov nr. 1564 af 15. december 2015(udbudsloven) og Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/24/EU. Alle kvalificerede tilbudsgivere har mulighed for at afgive tilbud. Udbuddet består af 4 delaftaler, hvoraf Ordregiver afgiver kontrolbud på delaftale 2-4. Opgaven er indgående beskrevet i kravspecifikationen, bilag 2. Kontraktperioden træder i kraft den 1. januar 2018 og løber i 4 år. Ordregiver har derudover option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 2x1 år.
Udbud af det operative beredskab i Korsør og Skælskør
Slagelse Kommune.
Delaftale 1 omfatter levering og drift af stationer og mandskab til det operative beredskab i udrykningsområderne Korsør og Skælskør, herunder akutte kørsler til brand, miljø og redning mm., som alarmeres via politiets 112-pickliste, jf. bilag 2.4.
Delaftalen indeholde yderligere en option. Optionen omhandler levering af Storebæltsberedskabet, som udgår fra Sjællandssiden. Opgaven omfatter udrykning til enhver form for uheld i tunnelen og på Østbroen i forbindelse med brand, redning, forurening samt personskade. Endvidere foretages udrykning ved akut opstået uheld eller andre situationer, hvor beredskabet kan yde assistance fx til at sikre en hurtig og sikker genopretning af trafikken på Storebæltsforbindelsen. Storebæltsberedskabet suppleres af by-beredskabet i Korsør.
— Forlængelse af kontrakt på 2*12 måneder,
— Storebæltsberedskabet på Sjællandssiden.
Fremgår af udbudsmaterialet.
Delkontrakt 2: Køretøjer inkl. materiel
Slagelse Kommune.
Delaftale 2 omhandler levering og drift af 2 autosprøjter samt 2 vandtankvogne med tilhørende materiel, som placeres på stationerne i Korsør og Skælskør.
Delaftalen indeholder yderligere en option på leverance af skæreslukker og CAFS.
— Forlængelse af kontrakt på 2*12 måneder,
— Skæreslukker og CAFS.
Fremgår af udbudsmaterialet.
Delkontrakt 3: Redningsbåde inkl. materiel
Slagelse Kommune.
Delaftale 3 omhandler levering og drift af 2 redningsbåde på trailere inkl. materiel, herunder udstyr til overfladeredning, på stationerne i hhv. Korsør og Skælskør.
Forlængelse af kontrakt på 2*12 måneder.
Fremgår af udbudsmaterialet.
Delkontrakt 4: Stiger, miljøenheder samt andet materiel
Slagelse Kommune.
Delaftale 4 omhandler levering og drift af 2 stiger, 2 miljøenheder samt andet materiel beskrevet i bilag 2.3d-e, som placeres på stationerne i hhv. Korsør og Skælskør.
Forlængelse af kontrakt på 2*12 måneder.
Fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af det operative beredskab i Korsør og Skælskør
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
Delaftale 3 og 4 beholdes i Slagelse Kommune, da dennes kontrolbud var det økonomisk mest fordelagtige tilbud, jf. udbudslovens § 161, identificeret som den billigste pris, jf. udbudslovens § 162, stk.1, nr.2.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk) gælder følgende frister for indgivelse af klage angående udbud omfattet af udbudslovens afsnit III:
Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse:www.kfst.dk