Fakta om udbudet
Udbyder
Varde Kommune
EU udbud - Operationel leasing af fabriksnye biler til Varde Kommune
Varde Kommune
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Varer
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 009-015443)
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29189811
Bytoften 2
Varde
6800
Danmark
Kontaktperson: Henrik Saarup Mortensen
Telefon: +45 79946193
E-mail: hmor@varde.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/78934536.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vardekommune.dk/
Del II: Genstand
EU udbud - Operationel leasing af fabriksnye biler til Varde Kommune
Varde Kommune ønsker hermed at udbyde levering af operationel leasing af fabriksnye biler.
I øjeblikket råder Varde Kommune over godt 100 operationelt leasede biler. Bilerne er alle leaset successivt, hvorfor de kommende leasinger på denne aftale kan blive alt fra 1 til 20 biler pr. leasingaftale.
Varde Kommune ønsker at indgå en 4-årig kontrakt, som forventes at træde i kraft medio marts 2018.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Det er muligt at stille spørgsmål til materialet via Mercell indtil den 16. februar 2018 - kl. 12.00. Spørgsmål modtaget efter dette tidspunkt vil blive besvaret i det omfang det er muligt at fremkomme med en besvarelse senest 6 dage inden tilbudsfristen.
Spørgsmål skal stilles under fanen "kommunikation". Svar fra Varde Kommune kan ses under fanen "kommunikation" / ekstra info".
Alle dokumenter i tilbuddet skal uploades og sendes igennem Mercell inden tidsfristen udløber, hvilket er omkostningsfrit for tilbudsgiver.
Tre dage før tilbudsfristen udløber vil du modtage en påmindelse omkring opgaven på din e-mail. Spørgsmål omkring funktionaliteten af systemet sendes til supportdk@mercell.com eller ring på 63 13 37 00.
Al kommunikation med ordregiver skal foregå via Mercell Danmark A/S. Tilbud modtaget på andre måder end gennem Mercell vil ikke blive tage med i vurderingen.
Det er muligt at stille spørgsmål til materialet via Mercell indtil den 7. februar 2018 - kl. 12.00. Spørgsmål modtaget efter dette tidspunkt vil blive besvaret i det omfang det er muligt at fremkomme med en besvarelse senest 6 dage inden tilbudsfristen.
Spørgsmål skal stilles under fanen "kommunikation". Svar fra Varde Kommune kan ses under fanen "kommunikation" / ekstra info".
Alle dokumenter i tilbuddet skal uploades og sendes igennem Mercell inden tidsfristen udløber, hvilket er omkostningsfrit for tilbudsgiver.
Tre dage før tilbudsfristen udløber vil du modtage en påmindelse omkring opgaven på din e-mail. Spørgsmål omkring funktionaliteten af systemet sendes til supportdk@mercell.com eller ring på 63 13 37 00.
Al kommunikation med ordregiver skal foregå via Mercell Danmark A/S. Tilbud modtaget på andre måder end gennem Mercell vil ikke blive tage med i vurderingen.