23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 011-020689
Offentliggjort
17.01.2018
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Varde Kommune

EU udbud - Operationel leasing af fabriksnye biler til Varde Kommune


Varde Kommune

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Varer

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 009-015443)

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Varde Kommune
29189811
Bytoften 2
Varde
6800
Danmark
Kontaktperson: Henrik Saarup Mortensen
Telefon: +45 79946193
E-mail: hmor@varde.dk
NUTS-kode: DK041

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/78934536.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.vardekommune.dk/

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU udbud - Operationel leasing af fabriksnye biler til Varde Kommune

Sagsnr.: 17/5534
II.1.2) Hoved-CPV-kode
50112000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Varde Kommune ønsker hermed at udbyde levering af operationel leasing af fabriksnye biler.

I øjeblikket råder Varde Kommune over godt 100 operationelt leasede biler. Bilerne er alle leaset successivt, hvorfor de kommende leasinger på denne aftale kan blive alt fra 1 til 20 biler pr. leasingaftale.

Varde Kommune ønsker at indgå en 4-årig kontrakt, som forventes at træde i kraft medio marts 2018.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13/01/2018
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 009-015443

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: II.2.4
I stedet for:

Det er muligt at stille spørgsmål til materialet via Mercell indtil den 16. februar 2018 - kl. 12.00. Spørgsmål modtaget efter dette tidspunkt vil blive besvaret i det omfang det er muligt at fremkomme med en besvarelse senest 6 dage inden tilbudsfristen.

Spørgsmål skal stilles under fanen "kommunikation". Svar fra Varde Kommune kan ses under fanen "kommunikation" / ekstra info".

Alle dokumenter i tilbuddet skal uploades og sendes igennem Mercell inden tidsfristen udløber, hvilket er omkostningsfrit for tilbudsgiver.

Tre dage før tilbudsfristen udløber vil du modtage en påmindelse omkring opgaven på din e-mail. Spørgsmål omkring funktionaliteten af systemet sendes til supportdk@mercell.com eller ring på 63 13 37 00.

Al kommunikation med ordregiver skal foregå via Mercell Danmark A/S. Tilbud modtaget på andre måder end gennem Mercell vil ikke blive tage med i vurderingen.

Læses:

Det er muligt at stille spørgsmål til materialet via Mercell indtil den 7. februar 2018 - kl. 12.00. Spørgsmål modtaget efter dette tidspunkt vil blive besvaret i det omfang det er muligt at fremkomme med en besvarelse senest 6 dage inden tilbudsfristen.

Spørgsmål skal stilles under fanen "kommunikation". Svar fra Varde Kommune kan ses under fanen "kommunikation" / ekstra info".

Alle dokumenter i tilbuddet skal uploades og sendes igennem Mercell inden tidsfristen udløber, hvilket er omkostningsfrit for tilbudsgiver.

Tre dage før tilbudsfristen udløber vil du modtage en påmindelse omkring opgaven på din e-mail. Spørgsmål omkring funktionaliteten af systemet sendes til supportdk@mercell.com eller ring på 63 13 37 00.

Al kommunikation med ordregiver skal foregå via Mercell Danmark A/S. Tilbud modtaget på andre måder end gennem Mercell vil ikke blive tage med i vurderingen.

Afsnit nummer: IV.2.2
I stedet for:
Dato: 16/02/2018
Tidspunkt: 12:00
Læses:
Dato: 21/02/2018
Tidspunkt: 12:00
Afsnit nummer: IV.2.7
I stedet for:
Dato: 28/02/2018
Tidspunkt: 12:00
Læses:
Dato: 21/02/2018
Tidspunkt: 12:00
VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Send til en kollega

0.078