Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune, Koncernservice
Vindere
Værkstedsydelser til køretøjer til og med 3 500 kg (Delkontrakt 1)
(23.03.2018)
T. Hansen Gruppen A/S
Stensgårdvej 1
5500 Middelfart
Værkstedsydelser til køretøjer over 3 500 kg (Delkontrakt 2)
(23.03.2018)
MAN Truck & Bus Danmark A/S
Ventrupparken 6
2670 Greve
Udbud af værkstedsydelser til køretøjer
Københavns Kommune, Koncernservice
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Borups Allé 177
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Jakob Nielsen
E-mail: jakob.nielsen@okf.kk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/75299744.aspx
Del II: Genstand
Udbud af værkstedsydelser til køretøjer.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på
— -værkstedsydelser til køretøjer til og med 3 500 kg (Delkontrakt 1) og
— -værkstedsydelser til køretøjer over 3 500 kg (Delkontrakt 2).
Værkstedsydelser til køretøjer til og med 3 500 kg (Delkontrakt 1)
Værkstedsydelser til køretøjer til og med 3 500 kg (Delkontrakt 1). Udbudsmaterialet indeholder hertil en køretøjsliste for Københavns Kommune, som er opgjort pr. 1.9.2017.
2 x 12 måneder.
Værkstedsydelser til køretøjer over 3 500 kg (Delkontrakt 2)
Værkstedsydelser til køretøjer over 3 500 kg (Delkontrakt 2). Udbudsmaterialet indeholder hertil en køretøjsliste for Københavns Kommune, som er opgjort pr. 1.9.2017.
2 x 12 måneder.
Delkontrakt 2 indeholder en option på værkstedsydelser til busser over 3 500 kg. Optionen kan anvendes i hele Aftaleperioden. Kunden kan med et skriftligt varsel på 2 måneder udnytte optionen helt eller delvist.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Erklæring om tilbudsgivers samlede omsætning i indtil de 3 seneste disponible regnskabsår.
— Erklæring fra tilbudsgivers pengeinstitut eller revisor om tilbudsgivers egenkapital i det seneste disponible regnskabsår.
— Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum
o 26 000 000 DKK (ekskl. moms) for Delkontrakt 1s vedkommende.
o 20 000 000 DKK (ekskl. moms) for Delkontrakt 2s vedkommende.
— Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital i det seneste disponible regnskabsår.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke befinde sig i én eller flere af de situationer, der er beskrevet i udbudslovens §§ 135 og 136 vedrørende obligatoriske udelukkelsesgrunde, samt i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1, 2, 3 og 6 vedrørende frivillige udelukkelsesgrunde. I relation til pkt. IV.1.3) bemærkes, at der udbydes 2 delkontrakter med 1 leverandør på hver delkontrakt.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk