Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Frederiksberg Kommune
Vindere
Offentligt EU-udbud af 12 kontrakter om udførelse af kørsel i Frederiksberg Kommune
(10.01.2018)
Københavns Bustrafik APS
Bådehavnsgade 38
2450 København Sv
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 09-10-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 11-10-2017
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 09-10-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 11-10-2017
Time: 12:00
Offentligt EU-udbud af 12 kontrakter om udførelse af kørsel i Frederiksberg Kommune
Frederiksberg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
11259979
Smallegade 1
Frederiksberg
2000
Danmark
Kontaktperson: Jan Eilsø
E-mail: jaei01@frederiksberg.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/72152160.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.frederiksberg.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/72152160.aspx
Del II: Genstand
Offentligt EU-udbud af 12 kontrakter om udførelse af kørsel i Frederiksberg Kommune.
Dette udbud vedrører 12 kontrakter (delaftaler) om udførelse af kørsel for Frederiksberg Kommune.
Udbuddet omfatter kørsel i Frederiksberg Kommune fordelt på nedenfor nævnte delkontrakter.
Dette udbud vedrører 12 kontrakter (delaftaler) om udførelse af kørsel for Frederiksberg Kommune.
Udbuddet omfatter kørsel i Frederiksberg Kommune fordelt på nedenfor nævnte delkontrakter:
— Kørsel til Aktivitetscentret Østervang
— Kørsel til Center for Social Virksomhed (Magneten)
— Kørsel til Daghjemmet Kong Frederik IX
— Kørsel til Frederiksberg Sundhedscenter
— Kørsel til Rehabiliteringsenheden
— Kørsel til Udskrivningsberettiget hjemmebesøg, hospital
— Kørsel til Specialskole og fritidshjem Skolen ved Nordens Plads samt Lindevang-/Søndermarksskolen
— Kørsel til Dronning Anne-Marie Centret
— Skovbørnehavekørsel
— Svømmehalkørsel
— SFO- og skolekørsel
— Svømmehalkørsel — Magnoliahuset.
Frederiksberg Kommune har etableret et tvær organisatorisk arbejde, hvor der opsamles viden om kørsel og Udbud og Indkøb er omdrejningspunktet. Dette medfører, at der ved kontraktindgåelsen vil blive sikret mulighed for, at der under kontraktperioden kan ske yderligere effektiviseringer via en fortsat optimering af de stillede krav til kørslen, herunder navnlig tidspunkter og visitering for de enkelte kørsler.
Endvidere har kommunen for hver kontrakt en option på forlængelse i op til 1 x 12 måneder.
Endvidere har kommunen for hver kontrakt en option på forlængelse i op til 1 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Følgende nøgletal for seneste afsluttede regnskabsår
Årsomsætning inden for personkørsel, ESPD, del IV, rubrikken »Specifik årsomsætning«
Egenkapital, ESPD, del IV, rubrikken »Finansielle nøgletal«.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en gennemsnitlig årlig nettoomsætning inden for person-transport på minimum 800 000 DKK de seneste afsluttede regnskabsår.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital det seneste afsluttede regnskabsår, eller for tilbudsgivere, der har eksisteret kortere tid, en positiv egenkapital i den periode, tilbudsgiver har eksisteret.
Liste over de betydeligste kontrakter inden for personkørsel, tilbudsgiver har udført inden for de seneste 3 år, med angivelse af en karakteristik af kontrakten indeholdende beskrivelse af kørslen (feltet »Beskrivelse«), den årlige omsætning på kontrakten i DKK ekskl. moms (feltet »Beløb«), kontraktfor-holdets start- og sluttidspunkt (felterne »Startdato« og »Slutdato«) og navnet på den offentlige eller private kunde (feltet »Modtagere«), ESPD, del IV.C, rubrikken »For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type«
De anvendte køretøjer under 3 500 kg, som tilbudsgiver har til rådighed til brug for opfyldelse af den eller de delaftaler, som tilbudsgiver afgiver tilbud på, ESPD, del IV.C, rubrikken »Værktøj, materiel og teknisk udstyr«. Køretøjerne skal som minimum være Euronorm 5 og må ikke være refurbished fra lavere Euronormer.
De anvendte køretøjer over 3 500 kg, som tilbudsgiver har til rådighed til brug for opfyldelse af den eller de delaftaler, som tilbudsgiver afgiver tilbud på, ESPD, del IV.C, rubrikken »Værktøj, materiel og teknisk udstyr«. Køretøjerne skal som minimum være Euronorm V og må ikke være refurbished fra lavere Euronormer.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgivers referencer omfatter mindst 3 aftaler om personkørsel med offentlige myndigheder eller kommuner, og at mindst 1 af aftalerne har en årlig omsætning på mindst 500 000 DKK.
Det er et minimumskrav, at de anvendte køretøjer skal være minimum euronorm 5 for køretøjer under 3 500 kg og minimum euronorm V for tungere køretøjer og må ikke være refurbished fra lavere Euronormer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk