Indkøb af renovationsbiler
Affaldsselskabet Vendsyssel Vest I/S
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) Navn og adresser
Affaldsselskabet Vendsyssel Vest I/S
Mandøvej 4
Hjørring
9800
Danmark
Kontaktperson: Flemming Nielsen
E-mail:
fn@avv.dk NUTS-kode:
DK050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.avv.dk
I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Miljø
Del II: Genstand
II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:
EU-udbud for indkøb af renovationsbiler.
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34144512
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:
Indkøb af ca. 9 renovationsbiler, 26 ton dieseldrevne chassiser med 2-kammer komprimeringsaggregat.
Udbydes i 2 delkontrakter for renovationsbiler til hhv. bykørsel (low entry) og landkørsel.
II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på samtlige delkontrakter
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Renovationsbiler til bykørsel
Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144512
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
Hovedudførelsessted:
Hjørring og Brønderslev Kommuner.
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
Indkøb af ca. 4 renovationsbiler, 26 ton chassiser, med 2-kammer komprimeringsaggregat til indsamling af kildesorteret, genanvendeligt husholdningsaffald.
Renovationsbilerne er til bykørsel, med low-entry førerhus. Antal kan blive reguleret.
Der ønskes bl.a. option på gasdrevne chassiser og option på service.
II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Service, servicetilgængelighed / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Garantilængde / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Teknisk opbygning og arbejdsmiljø / Vægtning: 15
Pris - Vægtning: 45
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 6
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Renovationsbiler til landrute
Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144512
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
Hovedudførelsessted:
Brønderslev og Hjørring Kommuner.
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
Indkøb af ca. 5 renovationsbiler, 26 ton chassiser, med 2-kammer komprimeringsaggregat til indsamling af kildesorteret, genanvendeligt husholdningsaffald.
Renovationsbilerne er til landkørsel, med standard førerhus. Antal kan blive reguleret.
Der ønskes bl.a. option på gasdrevne chassiser, option på low-entry løsning og option på service.
II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Service, servicetilgængelighed / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Garantilængde / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Teknisk opbygning og arbejdsmiljø / Vægtning: 15
Pris - Vægtning: 45
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 6
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Del IV: Procedure
IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 18/09/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 18/09/2017
Tidspunkt: 12:00
Sted:
AVV I/S, Mandøvej 4, 9800 Hjørring.
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
København
Danmark
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18/08/2017