1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Kolding kommune
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Dynamisk indkøbssystem - Indkøb af biler til Kolding Kommune
Beskrivelse
:
Kolding Kommune udbyder et dynamisk indkøbssystem på indkøb af motoriserede køretøjer til samtlige af vores enheder og institutioner. Det dynamiske indkøbssystem omfatter indkøb af følgende kategorier: •Kategori 1 – Personbiler •Kategori 2 – Arbejdsbiler •Kategori 3 – Arbejdsbiler til godsbefordring
Identifikator for proceduren
:
88c0beca-0e00-4c44-a71d-af2cdf15113a
Tidligere bekendtgørelse
:
613871-2023
Intern ID
:
155105
Udbudsprocedure
:
Begrænset
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
34110000
Personbiler
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34120000
Motorkøretøjer til befordring af 10 personer eller derover,
34130000
Motorkøretøjer til godstransport
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
220 690 602,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
TEN-0001 Samlet antal køretøjer: N2. Stk.: 1 Antallet af tunge nulemissionskøretøjer: N2. stk. : 1 TEN-0002 Samlet antal køretøjer: M1. stk.: 8 Antallet af renere køretøjer: M1. stk.: 8 TEN-0003 Samlet antal køretøjer: M1. stk.: 2 Antallet af renere køretøjer: M1. stk.: 2 TEN-0004 Samlet antal køretøjer: N1. stk.: 2 Antallet af renere køretøjer: N1: stk. 2 TEN-0005 Samlet antal køretøjer: N1. stk. 2 Antallet af renere køretøjer: N1 stk. 2
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Kategori 1 – Personbiler
Beskrivelse
:
Ikke udtømmende liste over eksempler på typer af køretøjer omfattet af kategorien: Mikrobiler - bilsegment A: er bilklassen under minibil og den mindste klasse Minibiler – bilsegment B: er bilklassen mellem mikrobil og lille mellemklassebil Lille mellemklassebil – bilsegment C: er bilklassen som er større end bilsegment B, men mindre end en stor mellemklassebil Stor mellemklasse – bilsegment D: er bilklassen som er større end bilsegment C, men mindre end en øvre mellemklassebil Øvre mellemklassebil – bilsegment E: er bilklassen som er større end bilsegment D Stationcar – biltype med bagklap og stort bagagerum
Intern ID
:
155106
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
34110000
Personbiler
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34110000
Personbiler
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse
:
Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Omkostninger
Beskrivelse
:
TCO beregning
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Kolding kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Kolding kommune
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Kategori 2 – Arbejdsbiler
Beskrivelse
:
Ikke udtømmende liste over eksempler på typer af køretøjer omfattet af kategorien: Korte vans Lange vans Mini busser
Intern ID
:
155107
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
34110000
Personbiler
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34120000
Motorkøretøjer til befordring af 10 personer eller derover
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse
:
Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Omkostninger
Beskrivelse
:
TCO beregning
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Kolding kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Kolding kommune
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Kategori 3 – Arbejdsbiler til godsbefordring
Beskrivelse
:
Ikke udtømmende liste over eksempler på typer af køretøjer omfattet af kategorien: Firehjulstrukne ladvogne med enkeltkabine Firehjulstrukne ladvogne med dobbeltkabine Kassebiler med enkeltkabine Chassisbiler med enkeltkabine Chassisbiler med dobbeltkabine Varebil Varevogn
Intern ID
:
155108
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
34110000
Personbiler
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34130000
Motorkøretøjer til godstransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse
:
Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Omkostninger
Beskrivelse
:
TCO beregning
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Kolding kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Kolding kommune
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
3 920 393,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
BIL & CO. A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
TEN-0002
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
2 010 952,00
DKK
Kontraktoplysninger
:
Identifikator for kontrakten
:
TEN-0002, id 422132
Titel
:
Miniudbud på levering af 8 personbiler, samt 4 optioner til Puljebiler / BIL & CO. A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
06/03/2025
Oplysninger om EU-midler
:
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Kolding kommune
Vinder
:
Officielt navn
:
BIL & CO. A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
TEN-0003
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
479 688,00
DKK
Kontraktoplysninger
:
Identifikator for kontrakten
:
TEN-0003, id 437788
Titel
:
Miniudbud på levering af 2 personbiler, samt 1 option til P-vagt / BIL & CO. A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
24/03/2025
Oplysninger om EU-midler
:
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Kolding kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse
:
Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj
:
M1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer
:
8
Antallet af renere køretøjer
:
8
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse
:
Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj
:
M1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer
:
2
Antallet af renere køretøjer
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
BIL & CO. A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
TEN-0004
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
445 774,00
DKK
Kontraktoplysninger
:
Identifikator for kontrakten
:
TEN-0004, id 437789
Titel
:
Miniudbud på levering af 2 varebiler, samt 1 option til IT og puljebil / BIL & CO. A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
24/03/2025
Vinder
:
Officielt navn
:
BIL & CO. A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
TEN-0005
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
542 772,00
DKK
Kontraktoplysninger
:
Identifikator for kontrakten
:
TEN-0005, id 437790
Titel
:
Miniudbud på levering af 2 varebiler, samt 1 option til Jobcenter / BIL & CO. A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
24/03/2025
Oplysninger om EU-midler
:
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Kolding kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse
:
Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj
:
N1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer
:
2
Antallet af renere køretøjer
:
2
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse
:
Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj
:
N1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer
:
2
Antallet af renere køretøjer
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
BIL & CO. A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
TEN-0001
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
441 207,00
DKK
Kontraktoplysninger
:
Identifikator for kontrakten
:
TEN-0001, id 374940
Titel
:
Miniudbud på levering af 1 stk. varebil til Kildemose / BIL & CO. A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
19/12/2024
Oplysninger om EU-midler
:
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Kolding kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse
:
Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj
:
N2
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer
:
1
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer
:
1
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Kolding kommune
Registreringsnummer
:
29189897
Postadresse
:
Akseltorv 1
By
:
Kolding
Postnummer
:
6000
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Betina Trip Vedelgart
Telefon
:
+45 79797979
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-1000
Officielt navn
:
Comdia ApS
Registreringsnummer
:
33501404
Postadresse
:
Lindvedvej 73
By
:
Odense S
Postnummer
:
5260
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7199 3672
Denne organisations roller
:
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7240 5600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 4171 5000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn
:
BIL & CO. A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
25166914
Postadresse
:
Ambolten 5
By
:
Kolding
Postnummer
:
6000
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
24817190
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0003, LOT-0001, LOT-0002
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
52d3f686-3280-4286-bec8-b77a118fae88
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
20/11/2025
13:29:05 (UTC+01:00) centraleuropæisk tid, vesteuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
775867-2025
EUT-S-nummer
:
225/2025
Offentliggørelsesdato
:
21/11/2025