23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
30.10.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Beredskab Øst I/S

Kontrakt om levering af Autosprøjter og Tankvogne


Beredskab Øst I/S

716475-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Brandkøretøjer – Kontrakt om levering af Autosprøjter og Tankvogne
OJ S 209/2025 30/10/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Beredskab Øst I/S
E-mail mka@beros.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Offentlig orden og sikkerhed
1.1.
Køber
Officielt navn Midtjysk Brand og Redning I/S
E-mail jbh@mjbr.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Offentlig orden og sikkerhed
1.1.
Køber
Officielt navn Beredskab 4K I/S
E-mail tbc@beredskab4k.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Offentlig orden og sikkerhed
1.1.
Køber
Officielt navn Midt- og Sydsjællands Brand og Redning I/S
E-mail jabsi@msbr.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Offentlig orden og sikkerhed
1.1.
Køber
Officielt navn Lejre Brandvæsen
E-mail frapr@lejre.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Offentlig orden og sikkerhed
1.1.
Køber
Officielt navn Nordsjællands Brandvæsen
E-mail mopo@nobr.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Offentlig orden og sikkerhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Kontrakt om levering af Autosprøjter og Tankvogne
Beskrivelse Udbuddet omfatter opbygning af levering af fabriksnye Autosprøjter og Tankvogne af forskellig størrelse og med forskellig bestykning med en forventet levetid på 20 år. Type, størrelse og ønsket bestykning af Køretøjerne er nærmere beskrevet i udbudsmaterialets kravspecifikation og tilbudsliste. Udbuddet omfatter levering af reservedele.
Identifikator for proceduren 0157f88f-0ae4-422d-9cb2-09c93f656421
Intern ID 4fb96e9c-b96a-4dd9-9954-edf667746253
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  34144210   Brandkøretøjer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34114100   Udrykningskøretøjer, 34144212   Brandkøretøjer med vandtank, 34144213   Brandbiler, 34320000   Mekaniske reservedele, undtagen motorer og motordele, 34330000   Reservedele til lastbiler, varebiler og personbiler, 35000000   Sikkerheds-, brandbekæmpelses, politi- og forsvarsudstyr, 35100000   Nød- og sikkerhedsudstyr, 35110000   Brandbekæmpelses-, rednings- og sikkerhedsudstyr, 35111000   Brandbekæmpelsesudstyr, 35111500   Brandbekæmpelsessystem, 35111520   Skum og lignende stoffer til brandbekæmpelse
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 110 150 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Ordregivers vurdering af tilbudsgivers egnethed til at varetage den udbudte kontrakt sker på baggrund af oplysningerne i ESPD. Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en samlet årsomsætning i hvert af de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår på minimum DKK 50.000.000. Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft soliditetsgrad på mindst 15% i hvert af de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår. Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i hvert af de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår Det er et minimumskrav, at tilbudsgivers referencer omfatter mindst en (1) aftale om leverance af minimum fem (5) brandslukningskøretøjer indenfor de seneste fem (5) år, der er sammenlignelig med nærværende Aftales leverance, navnlig i forhold til chassis, 4x2 og pumpekapacitet samt tilsvarende klimatiske forhold. Det er et minimumskrav, at tilbudsgivers referencer omfatter mindst en (1) aftale om leverance af autosprøjter indenfor de seneste fem (5) år, der er sammenlignelig med nærværende Aftales leveran-ce, navnlig i forhold til chassis, 4x2 og pumpekapacitet samt tilsvarende klimatiske forhold. Det er et minimumskrav, at tilbudsgivers referencer omfatter mindst en (1) aftale om leverance af tankvogne indenfor de seneste fem (5) år, der er sammenlignelig med nærværende Aftales leverance, navnlig i forhold til chassis, 4x2 og pumpekapacitet samt tilsvarende klimatiske forhold. Tilbudsgiver skal være opmærksom på at aflevere en beskrivelse af de enkelte referencer, som fyldestgørende redegør for opfyldelsen af minimumskravene til referencer. Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, som angivet i §§ 134a-136 i Udbudsloven samt de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. Udelukkelsesgrundende fremgår af ESPD punkt del III, A-D. Der gøres i den forbindelse opmærksom på, at udbudslovens § 134a omfatter en rent national udelukkelsesgrund.  I forbindelse med dette udbud gælder i øvrigt EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af stk. 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v.  Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang.  Bygherren er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgivers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.  Det vil medføre udelukkelse fra udbudsproceduren, hvis en tilbudsgiver er omfattet af udelukkelses-grunde og / eller forbuddet.  Såfremt tilbudsgiver er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i §§ 135-136 samt 137, stk. 1, nr. 2, vil tilbudsgiver blive udelukket fra at deltage i udbudsproceduren, medmindre tilbudsgiver inden for en passende frist kan fremlægge tilstrækkelig dokumentation for tilbudsgivers pålidelighed (”selfcleaning”), jf. udbudslovens § 138.    Reglerne i dette afsnit gælder tilsvarende for andre økonomiske enheder (konsortier, støttende virksomheder og underleverandører). Vurderingen i forhold til udelukkelse vil ske for hver af de støttende enheder. Vurderingen i forhold til egnethed vil ske samlet for tilbudsgiver og de støttende enheder. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i til-budsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel tilbudsgiver som medlemmer af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der har måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsyns-råd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. For danske tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Som dokumentation for opfyldelse af minimumskrav til egnethed vil tilbudsgiver blive bedt om frem-lægge følgende til bekræftelse af oplysningerne afgivet i ESPD: • Uddrag af tilbudsgivers årsregnskaber eller tilsvarende dokumentation, der viser tilbudsgivers omsætning, egenkapital og soliditetsgrad for de seneste tre regnskabsår. • En liste med kontaktoplysninger – e-mailadresse og telefonnummer – til kontaktperson hos de kunder, der er oplyst som referencer i ESPD, i det omfang disse kontaktoplysninger ikke frem-går af ESPD Der gøres opmærksom på, at tilbudsgiver ikke er forpligtet til at fremlægge dokumentation, som Ordregiver selv kan skaffe via adgang til en national database. I det omfang det måtte gøre sig gældende, vil tilbudsgiver derfor i stedet for at fremlægge den pågældende dokumentation kunne oplyse Ordregiver om, hvor oplysningerne vil kunne findes. Af hensyn til den stramme tidsplan for projektet ser Ordregiver gerne, at dokumentationen for, at til-budsgiver ikke er omfattet af grundlag for udelukkelse, og for tilbudsgivers egnethed, vedlægges alle-rede ved tilbudsafgivelsen. Tilbudsgiver er dog ikke forpligtet hertil.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Kontrakt om levering af Autosprøjter og Tankvogne
Beskrivelse Udbuddet omfatter opbygning af levering af fabriksnye Autosprøjter og Tankvogne af forskellig størrelse og med forskellig bestykning med en forventet levetid på 20 år. Type, størrelse og ønsket bestykning af Køretøjerne er nærmere beskrevet i udbudsmaterialets kravspecifikation og tilbudsliste. Udbuddet omfatter levering af reservedele.
Intern ID 2a35c855-b554-4891-bbae-b6d965d161b2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  34144210   Brandkøretøjer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34114100   Udrykningskøretøjer, 34144212   Brandkøretøjer med vandtank, 34144213   Brandbiler, 34320000   Mekaniske reservedele, undtagen motorer og motordele, 34330000   Reservedele til lastbiler, varebiler og personbiler, 35000000   Sikkerheds-, brandbekæmpelses, politi- og forsvarsudstyr, 35100000   Nød- og sikkerhedsudstyr, 35110000   Brandbekæmpelses-, rednings- og sikkerhedsudstyr, 35111000   Brandbekæmpelsesudstyr, 35111500   Brandbekæmpelsessystem, 35111520   Skum og lignende stoffer til brandbekæmpelse
Mængde 31   stykker
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Aftalen omfatter følgende optioner: Option Instruktion Option Yderligere Køretøjer Option Serviceeftersyn Vilkår for beredskabernes udnyttelse af optioner fremgår af udbudsmaterialets kontraktudkast
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 10   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 110 150 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)nej
Yderligere oplysninger Ordregivers vurdering af tilbudsgivers egnethed til at varetage den udbudte kontrakt sker på baggrund af oplysningerne i ESPD. Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en samlet årsomsætning i hvert af de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår på minimum DKK 50.000.000. Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft soliditetsgrad på mindst 15% i hvert af de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår. Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i hvert af de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår Det er et minimumskrav, at tilbudsgivers referencer omfatter mindst en (1) aftale om leverance af minimum fem (5) brandslukningskøretøjer indenfor de seneste fem (5) år, der er sammenlignelig med nærværende Aftales leverance, navnlig i forhold til chassis, 4x2 og pumpekapacitet samt tilsvarende klimatiske forhold. Det er et minimumskrav, at tilbudsgivers referencer omfatter mindst en (1) aftale om leverance af autosprøjter indenfor de seneste fem (5) år, der er sammenlignelig med nærværende Aftales leveran-ce, navnlig i forhold til chassis, 4x2 og pumpekapacitet samt tilsvarende klimatiske forhold. Det er et minimumskrav, at tilbudsgivers referencer omfatter mindst en (1) aftale om leverance af tankvogne indenfor de seneste fem (5) år, der er sammenlignelig med nærværende Aftales leverance, navnlig i forhold til chassis, 4x2 og pumpekapacitet samt tilsvarende klimatiske forhold. Tilbudsgiver skal være opmærksom på at aflevere en beskrivelse af de enkelte referencer, som fyldestgørende redegør for opfyldelsen af minimumskravene til referencer. Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, som angivet i §§ 134a-136 i Udbudsloven samt de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2. Udelukkelsesgrundende fremgår af ESPD punkt del III, A-D. Der gøres i den forbindelse opmærksom på, at udbudslovens § 134a omfatter en rent national udelukkelsesgrund.  I forbindelse med dette udbud gælder i øvrigt EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af stk. 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v.  Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang.  Bygherren er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgivers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.  Det vil medføre udelukkelse fra udbudsproceduren, hvis en tilbudsgiver er omfattet af udelukkelses-grunde og / eller forbuddet.  Såfremt tilbudsgiver er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i §§ 135-136 samt 137, stk. 1, nr. 2, vil tilbudsgiver blive udelukket fra at deltage i udbudsproceduren, medmindre tilbudsgiver inden for en passende frist kan fremlægge tilstrækkelig dokumentation for tilbudsgivers pålidelighed (”selfcleaning”), jf. udbudslovens § 138.    Reglerne i dette afsnit gælder tilsvarende for andre økonomiske enheder (konsortier, støttende virksomheder og underleverandører). Vurderingen i forhold til udelukkelse vil ske for hver af de støttende enheder. Vurderingen i forhold til egnethed vil ske samlet for tilbudsgiver og de støttende enheder. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i til-budsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel tilbudsgiver som medlemmer af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der har måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsyns-råd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. For danske tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Som dokumentation for opfyldelse af minimumskrav til egnethed vil tilbudsgiver blive bedt om frem-lægge følgende til bekræftelse af oplysningerne afgivet i ESPD: • Uddrag af tilbudsgivers årsregnskaber eller tilsvarende dokumentation, der viser tilbudsgivers omsætning, egenkapital og soliditetsgrad for de seneste tre regnskabsår. • En liste med kontaktoplysninger – e-mailadresse og telefonnummer – til kontaktperson hos de kunder, der er oplyst som referencer i ESPD, i det omfang disse kontaktoplysninger ikke frem-går af ESPD Der gøres opmærksom på, at tilbudsgiver ikke er forpligtet til at fremlægge dokumentation, som Ordregiver selv kan skaffe via adgang til en national database. I det omfang det måtte gøre sig gældende, vil tilbudsgiver derfor i stedet for at fremlægge den pågældende dokumentation kunne oplyse Ordregiver om, hvor oplysningerne vil kunne findes. Af hensyn til den stramme tidsplan for projektet ser Ordregiver gerne, at dokumentationen for, at til-budsgiver ikke er omfattet af grundlag for udelukkelse, og for tilbudsgivers egnethed, vedlægges alle-rede ved tilbudsafgivelsen. Tilbudsgiver er dog ikke forpligtet hertil.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Samlet evalueringssum
Beskrivelse Tildelingskriteriet er alene beskrevet i udbudsmaterialet (udbudsbetingelser og kravspecifikation)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Tildelingskriteriet er alene beskrevet i udbudsmaterialet (udbudsbetingelser og kravspecifikation)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 02/12/2025   23:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Beskrivelse af den finansielle garanti Leverandøren skal stille sikkerhed for forudbetaling når chassis(er) er leveret, der hvor opbygningen skal finde sted. Forudbetalingen kan alene udgøre den kostpris, som Leverandøren skal betale for chassiset og maksimalt 30% af Køretøjets samlede pris. Sikkerhedsstillelsen skal udgøre summen af det fakturerede beløb for chassis(et/er) og skal opretholdes indtil Levering og overtagelse af Køretøjet hos Ordregiver. Det fulde garantibeløb står til rådighed for Ordregiver i tilfælde af misligholdelse, bod, dækningskøb eller utidig ophævelse af Aftalen. Sikkerhedsstillelsen skal være en anfordringsgaranti, der kan hæves af Ordregiver uden rettergang. Sikkerhedsstillelsen skal stilles af et anerkendt og af Ordregiver godkendt bank, penge- eller kautionsforsikringsinstitut.
Frist for modtagelse af tilbud 10/12/2025   15:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger, der kan suppleres efter indgivelsesfristen er udløbet
Køberen kan beslutte, at visse manglende tilbudsrelaterede dokumenter kan indsendes senere.
Yderligere oplysninger Det samlede indkøb på ca. 70 Køretøjer for i alt 11 beredskaber opdelt i to særskilte udbud. Nærværende udbud vedrører alene de beredskaber og antal køretøjer der fremgår af udbudsmaterialet.
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 10/12/2025   15:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Sted Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Vilkår for udførelse fremgår af udbudsmaterialet
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
Oplysninger om finansiering og betaling Finansielle vilkår fremgår af udbudsmaterialet
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Senest 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. pkt. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Beredskab Øst I/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Beredskab Øst I/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Beredskab Øst I/S
Organisation, der behandler tilbud Beredskab Øst I/S
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsensvej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Beredskab Øst I/S
Registreringsnummer 37187739
By Søborg
Postnummer 2860
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail mka@beros.dk
Telefon +4570252729
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Midtjysk Brand og Redning I/S
Registreringsnummer 37137502
By Silkeborg
Postnummer 8600
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
E-mail jbh@mjbr.dk
Telefon +4561897890
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Beredskab 4K I/S
Registreringsnummer 40632301
By Greve
Postnummer 2670
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail tbc@beredskab4k.dk
Telefon +4543534112
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Midt- og Sydsjællands Brand og Redning I/S
Registreringsnummer 35434399
By Næstved
Postnummer 4700
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
E-mail jabsi@msbr.dk
Telefon +4555787800
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Lejre Brandvæsen
Registreringsnummer 29188548
By Lejre
Postnummer 4320
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
E-mail frapr@lejre.dk
Telefon +4546464646
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Nordsjællands Brandvæsen
Registreringsnummer 28326858
By Kokkedal
Postnummer 2980
Landsdel (NUTS) Nordsjælland  ( DK013 )
Land Danmark
E-mail mopo@nobr.dk
Telefon +4545803355
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0009
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 07555bcd-f876-4368-b8b1-e1c75a4ab084   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 28/10/2025   14:28:26 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 28/10/2025   22:49:03 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 716475-2025
EUT-S-nummer 209/2025
Offentliggørelsesdato 30/10/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|instance-web01