1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
VORES ELNET A/S
Køberens retlige status
:
Enhed med særlige eller eksklusive rettigheder
Den ordregivende enheds aktiviteter
:
Elektricitetsrelaterede aktiviteter
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Leasing af køretøjer
Beskrivelse
:
Ordregiver udbyder en rammeaftale med én leverandør på levering af køretøjer til operationel leasing. Ordregivers formål med udbuddet og Aftalen er: -At opnå kontante og administrative besparelser på anskaffelse og håndtering af bilflåden -At sikre kørende medarbejderes komfort og sikkerhed, idet der ønskes en bilflåde med højt sikkerheds- og komfortniveau -At understøtte Ordregivers miljøprofil, idet der ønskes en bilflåde med en grøn profil (så vidt muligt eldrevet) Aftalen omfatter levering af fabriksnye køretøjer til operationel leasing inkl. fuld service- og reparation, herunder indregistrering, service og vedligehold, skadeshåndtering, dækskifte samt øvrige ydelser i overensstemmelse med Aftalen og udbudsmaterialet. Køretøjerne under Aftalen fordeles på tre kategorier (nærmere beskrevet i udbudsmaterialet): oKategori 1: Kassevogn =< 3.250kg (el og diesel) oKategori 2: Kassevogn > 3.250kg (el og diesel) oKategori 3: Varevogn (kun el) Overgangen til leasing på den udbudte rammeaftale foregår løbende i takt med at eksisterende leasingaftaler udløber og køretøjerne skal udskiftes.
Intern ID
:
560357
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
34100000
Motorkøretøjer
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34136200
Kassevogne,
34113000
Køretøjer med firehjulstræk,
34110000
Personbiler,
34136000
Varevogne
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Sanderumvej 16
By
:
Odense SV
Postnummer
:
5250
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
36 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/25/EU
3.
Del
3.1.
Teknisk ID for delen
:
PAR-0000
Titel
:
Leasing af køretøjer
Beskrivelse
:
Ordregiver udbyder en rammeaftale med én leverandør på levering af køretøjer til operationel leasing. Ordregivers formål med udbuddet og Aftalen er: -At opnå kontante og administrative besparelser på anskaffelse og håndtering af bilflåden -At sikre kørende medarbejderes komfort og sikkerhed, idet der ønskes en bilflåde med højt sikkerheds- og komfortniveau -At understøtte Ordregivers miljøprofil, idet der ønskes en bilflåde med en grøn profil (så vidt muligt eldrevet) Aftalen omfatter levering af fabriksnye køretøjer til operationel leasing inkl. fuld service- og reparation, herunder indregistrering, service og vedligehold, skadeshåndtering, dækskifte samt øvrige ydelser i overensstemmelse med Aftalen og udbudsmaterialet. Køretøjerne under Aftalen fordeles på tre kategorier (nærmere beskrevet i udbudsmaterialet): oKategori 1: Kassevogn =< 3.250kg (el og diesel) oKategori 2: Kassevogn > 3.250kg (el og diesel) oKategori 3: Varevogn (kun el) Overgangen til leasing på den udbudte rammeaftale foregår løbende i takt med at eksisterende leasingaftaler udløber og køretøjerne skal udskiftes.
Intern ID
:
560357
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
34100000
Motorkøretøjer
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34136200
Kassevogne
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34113000
Køretøjer med firehjulstræk
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34110000
Personbiler
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34136000
Varevogne
3.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Sanderumvej 16
By
:
Odense SV
Postnummer
:
5250
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
3.1.3.
Varighed
Startdato
:
01/02/2026
Varighed
:
6
År
3.1.4.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
36 000 000,00
DKK
3.1.5.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er):
ja
3.1.7.
Udbudsvilkår
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
VORES ELNET A/S
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
VORES ELNET A/S
Registreringsnummer
:
25587987
Postadresse
:
Sanderumvej 16
By
:
Odense SV
Postnummer
:
5250
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Lise Djernæs Mogensen
Telefon
:
63108100
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn
:
Comdia ApS
Registreringsnummer
:
33501404
Postadresse
:
Lindvedvej 73
By
:
Odense S
Postnummer
:
5260
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7199 3672
Denne organisations roller
:
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7240 5600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 4171 5000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Bekendtgørelsens ID
:
b5d006e2-8ae0-42dd-a81f-93007fade45e
-
01
Formulartype
:
Planlægning
Bekendtgørelsestype
:
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype
:
5
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
09/09/2025
09:22:37 (UTC+2) østeuropæisk tid, centraleuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
589156-2025
EUT-S-nummer
:
173/2025
Offentliggørelsesdato
:
10/09/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure
:
31/10/2025