23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
16.07.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Mariagerfjord kommune

EU-Udbud på indkøb og levering af specialeopbyggede el-minibusser med lift


Mariagerfjord kommune

465177-2025 - Resultater
Danmark – Minibusser – EU-Udbud på indkøb og levering af specialeopbyggede el-minibusser med lift
OJ S 134/2025 16/07/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Mariagerfjord kommune
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel EU-Udbud på indkøb og levering af specialeopbyggede el-minibusser med lift
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af specialeopbyggede el-minibusser med lift til Mariagerfjord Kommune. Ordregiver forpligter sig til at købe de af udbuddet omfattede el-køretøjer hos den vindende tilbudsgiver. Andre bil- og køretøjstyper, herunder størrelser og modeller samt køretøjer, som er specialbygget eller tilpasset på anden vis er ikke omfattet af nærværende aftale. For nærmere beskrivelse af de udbudte minibusser, herunder de krav køretøjerne skal opfylde, henvises til kravspecifikation og tilbudsliste.
Identifikator for proceduren 62823a47-7757-400e-a040-3fcf9a4f330b
Tidligere bekendtgørelse 381243-2025
Intern ID 506350
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34114400   Minibusser
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6 500 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel EU-Udbud på indkøb og levering af specialeopbyggede el-minibusser med lift
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af specialeopbyggede el-minibusser med lift til Mariagerfjord Kommune. Ordregiver forpligter sig til at købe de af udbuddet omfattede el-køretøjer hos den vindende tilbudsgiver. Andre bil- og køretøjstyper, herunder størrelser og modeller samt køretøjer, som er specialbygget eller tilpasset på anden vis er ikke omfattet af nærværende aftale. For nærmere beskrivelse af de udbudte minibusser, herunder de krav køretøjerne skal opfylde, henvises til kravspecifikation og tilbudsliste.
Intern ID 506350
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34114400   Minibusser
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner 3 stk. af specialopbygget el-minibus med lift og plads til 5 passager og 1 kørestol. 3. stk. af specialopbygget el-minibus med lift og plads til 4 passager og 2 kørestole (Afgiftsfritaget).
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 11/08/2025
Varighed 40   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6 500 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Priser skal angives ekskl. moms i den respektive tilbudsliste bilag 2 – Kravspecifikation, tilbudsliste og kvalitetsevaluering. Tilbudsgiver skal udfylde samtlige blå felter i tilbudslisten. I felter, hvor tilbudsgiver skal afgive en pris, vil det ikke blive betragtet som en ukonditionsmæssig fejl, hvis prisen er angivet med 0 kr. Følgende forhold skal udfyldes i tilbudslisten for den enkelte delaftale: • Information om tilbudsgiver og det tilbudte køretøj. • Grundprisen for køb af de køretøjer, som ordregiver har efterspurgt og som lever op til kravspecifikationen, registreringsafgiften (hvor relevant), leveringsomkostninger inkl. Indregistrering, nummerplade og levering. • Ovenstående priser summeres sammen og giver en samlet tilbudssum, som bruges til evaluering af underkriteriet pris.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet - APV
Beskrivelse Nedenstående delkriterier er væsentlige i arbejdspladsvurderingen for ansatte ved udførelsen af deres arbejde for Mariagerfjord Kommune. • Køretøjets køreegenskaber • Køretøjets førersædejustering • Køretøjets ind- og udstigningsforhold • Køretøjets udsyn • Køretøjets kabinestøj • Køretøjets komfort og sikkerhed Vurderingen af Underkriteriet Kvalitet - APV bliver foretaget af et testpanel, som består af testpersoner, der alle arbejder hos Mariagerfjord Kommune.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 25,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet - Indretning
Beskrivelse Nedenstående delkriterier er væsentlige i vurderingen af køretøjernes passagerkabines indretning og funktionalitet i forhold til daglig brug. • Indretning og pladsforhold • Håndtering af lift • Bespænding af kørestole • Rengøringsvenlighed Vurderingen af Underkriteriet Kvalitet - Indretning bliver foretaget af et testpanel, som består af testpersoner, der alle arbejder hos Mariagerfjord Kommune.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 25,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Leveringsplan
Beskrivelse I forbindelse med afgivelse af tilbuddet skal der angives bindende leveringsuge for de 4 køretøjer der skal leveres i indeværende år. Der vil blive givet karakter i forhold til hvert enkelt køretøj ud fra nedenstående skema. Disse karakterer summeres og deles efterfølgende med 4 for at finde frem til gennemsnittet. (K1*+K2+K3+K4)/4=Evauleringsteksninske karakter K1* = Karakter for køretøj nr. 1, K2 = Karakter for køretøj nr. 2, osv. Leveringsuge 36 40 44 48 52 Karakter 0 25 50 75 100
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Mariagerfjord kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Alle tilbud, ansøgninger om deltagelse eller projekter blev trukket tilbage eller eller ikke fundet antagelige
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Mariagerfjord kommune
Registreringsnummer 29189455
Postadresse Adelgade 30B
By Hobro
Postnummer 9500
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Susanne Bro Glerup
Telefon +45 97113000
Internetadresse https://www.mariagerfjord.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID a4c3f840-4e93-49aa-ba76-8b914a4f6ac6   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 15/07/2025   11:00:10 (UTC+2) østeuropæisk tid, centraleuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 465177-2025
EUT-S-nummer 134/2025
Offentliggørelsesdato 16/07/2025

Send til en kollega

0.047