23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
14.07.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

SAMAQUA A/S

EU-udbud på indkøb af komprimatorbiler til Svendborg Affald A/S og FFV Renovation A/S


SAMAQUA A/S

458569-2025 - Resultater
Danmark – Køretøjer til affald – EU-udbud på indkøb af komprimatorbiler til Svendborg Affald A/S og FFV Renovation A/S
OJ S 132/2025 14/07/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn SAMAQUA A/S
E-mail sgr@samaqua.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn SVENDBORG AFFALD A/S
E-mail sgr@samaqua.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn FFV RENOVATION A/S
E-mail sgr@samaqua.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel EU-udbud på indkøb af komprimatorbiler til Svendborg Affald A/S og FFV Renovation A/S
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb af 10 fabriksny 2 kamre eldrevet komprimatorbiler til Svendborg Affald A/S samt 2 fabriksnye dieseldrevet komprimatorbiler til FFV Renovation A/S.
Identifikator for proceduren 7a33315c-6e15-4784-a30d-6c5cd11fdc5f
Tidligere bekendtgørelse 284950-2025
Intern ID 479551
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34144510   Køretøjer til affald
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34144900   El-køretøjer, 34144511   Renovationsvogne, 34144512   Renovationsvogne med komprimering
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 40 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark. Tilbudsgiver skal udfylde og aflevere ESPD’et som et foreløbigt bevis for udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. Inden beslutning om tildeling af skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD'et, fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 og 3, skal følgende fremlægges, jf. udbudslovens § 153: - Et uddrag fra et relevant register eller tilsvarende dokument, der viser at tilbudsgiver ikke er omfattet af § 135, stk. 1, og et certifikat, der beviser, at tilbudsgiveren ikke er omfattet af § 135, stk. 3. - Udsteder det pågældende land ikke disse former for dokumentation eller dækker disse ikke alle tilfældene i § 135, stk. 1 eller 3, kan de erstattes af en erklæring under ed eller en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig myndighed mv., hvis edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land. For danske tilbudsgivere kan beviset bestå i en serviceattest. Hvis tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder er fra et andet EU/EØS-land, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. Ordregiver er dog berettiget til at kræve yderligere dokumentation og foretage effektiv kontrol af den fremlagte dokumentation, såfremt ordregiveren skønner, at det er nødvendigt for, at udbudsproceduren gennemføres korrekt. Tilbudsgiver skal ikke fremlægge dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. For de øvrige udelukkelsesgrunde i udbudsloven er det ordregiver, der skal kunne påvise eller have tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at tilbudsgiveren er omfattet af en af de disse udelukkelsesgrunde. En tilbudsgiver, der er omfattet af en udelukkelsesgrund er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, med undtagelse af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a, hvor tilbudsgiver ikke har mulighed for at dokumentere pålidelighed. Ordregiver kan alene udelukke en tilbudsgiver, hvis ordregiver har meddelt tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis denne ikke inden for en passende frist har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for dennes pålidelighed (self-cleaning), eller hvis den fremlagte dokumentation ikke vurderes tilstrækkelig til at dokumentere pålidelighed. I forhold til hvad der tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU-forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delaftale 1 VA
Beskrivelse 2 eldrevne komprimatorbiler med 2 aksler og 8 eldrevne komprimatorbiler med 3 aksler.
Intern ID 479623
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34144510   Køretøjer til affald
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34144512   Renovationsvogne med komprimering
Mængde 10   stykker
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Kontrakten omfatter endvidere nedenstående optioner, som ordregiver kan benytte indenfor 8 år fra levering af komprimatorbilerne: Serviceaftale Leverandøren skal tilbyde en service- og vedligeholdelsesaftale (herefter benævnt: ”Serviceaftale) af en varighed på 8 år fra leveringstidspunktet. Serviceaftalen skal være en totalserviceaftale med formål at sikre, at komprimatorbilen til stadighed kan anvendes i hele serviceperioden og med så få og så korte driftstop som mulig. Med undtagelse af renholdelse af komprimatorbilerne, påfyldning af sprinklervæske o.l., foretagelse af opladning samt udskiftning af dæk, skal al relevant og nødvendig service og vedligeholdelse være omfattet af serviceaftalen og udføres af leverandøren. Forventet årlige kilometertal er 20.000. Serviceaftalen skal herunder dække følgende: • Service i henhold til de for køretøjet gældende forskrifter fra fabrikanten • Reparationer der opstår som følge af normal slitage samt materiale- og funktionsfejl • Lovpligtige, periodiske syn i godkendt synshal, inkl. kontrol af fartskriver og synsgebyrer • Alle omkostninger i forbindelse med service/reparation afholdes af leverandøren. • Ved reparationer m.v., som ikke kan afsluttes senest på tredje arbejdsdag efter fejlmelding, skal leverandøren uden yderligere beregning stille lånekøretøj til rådighed indtil reparation er afsluttet. Lånekøretøj skal minimum opfylde Euronorm VI, og skal have lift samt komprimator, som kan indgå i driften på lige fod med de leverede køretøjer. Såfremt der er flere end 2 biler ude af drift på samme tid, skal der leveres tilsvarende antal køretøjer. Akut tilkaldegebyr Ordregiver ønsker at have en option på, at Leverandøren kan tilkaldes akut ved nedbrud. Arbejdsløn ved reparationer uden for serviceaftalen Ordregiver ønsker at have en option på arbejdslønnen ved reparationer uden for serviceaftalen. Det kan være lys, lyd eller andet, der udover det lovpligtige kan forbedre risikoen for højresvingsulykker. Afhentning og levering ved service på chassis Der skal gives en pris på tilbudsgivers afhentning og tilbagelevering af komprimatorbilen hos ordregiver i forbindelse med service på chassis. Afhentning og levering ved service på komprimator Der skal gives en pris på tilbudsgivers afhentning og tilbagelevering af komprimatorbilen hos ordregiver i forbindelse med service på komprimatoren. Lovpligtigt eftersyn på opbygningen. Det skal være for en 8-årig periode. Supplerende markeringer for højresving.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 15/05/2025
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 34 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger For at overholde oplysningspligten i § 6 i bekendtgørelse om minimumsmål for offentlige indkøb af renere køretøjer til vejtransport (BEK nr. 1726 af 26/08/2021) oplyses hermed: Samlet antal lastbiler (N3): 10 Antal renere lastbiler (N3): 10 Antal nulemissions lastbiler (N3): 0
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren SAMAQUA A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delaftale 2 FFV
Beskrivelse 2 dieseldrevet komprimatorbiler med 3 aksler.
Intern ID 479651
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34144510   Køretøjer til affald
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34144512   Renovationsvogne med komprimering
Mængde 2   stykker
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Kontrakten omfatter endvidere nedenstående optioner, som ordregiver kan benytte indenfor 8 år fra levering af komprimatorbilerne: Serviceaftale på chassis Leverandøren skal tilbyde en service- og vedligeholdelsesaftale (herefter benævnt: ”Serviceaftale) af en varighed på 8 år fra leveringstidspunktet. Serviceaftalen skal være en totalserviceaftale med formål at sikre, at komprimatorbilen til stadighed kan anvendes i hele serviceperioden og med så få og så korte driftstop som mulig. Med undtagelse af renholdelse af komprimatorbilerne, påfyldning af sprinklervæske o.l., foretagelse af opladning samt udskiftning af dæk, skal al relevant og nødvendig service og vedligeholdelse være omfattet af serviceaftalen og udføres af leverandøren. Forventet årlige kilometertal er 25.000. Serviceaftalen skal herunder dække følgende: • Service i henhold til de for køretøjet gældende forskrifter fra fabrikanten • Reparationer der opstår som følge af normal slitage samt materiale- og funktionsfejl • Lovpligtige, periodiske syn i godkendt synshal, inkl. kontrol af fartskriver og synsgebyrer • Alle omkostninger i forbindelse med service/reparation afholdes af leverandøren. • Ved reparationer m.v., som ikke kan afsluttes senest på tredje arbejdsdag efter fejlmelding, skal leverandøren uden yderligere beregning stille lånekøretøj til rådighed indtil reparation er afsluttet. Lånekøretøj skal minimum opfylde Euronorm VI, og skal have lift samt komprimator, som kan indgå i driften på lige fod med de leverede køretøjer. Såfremt der er flere end 2 biler ude af drift på samme tid, skal der leveres tilsvarende antal køretøjer. Service på opbygningen Akut tilkaldegebyr Ordregiver ønsker at have en option på, at Leverandøren kan tilkaldes akut ved nedbrud. Arbejdsløn ved reparationer uden for serviceaftalen Ordregiver ønsker at have en option på arbejdslønnen ved reparationer uden for serviceaftalen. Afhentning og levering ved service på chassis Afhentning og levering ved service på komprimator Lovpligtigt eftersyn på opbygningen. Det skal være for en 8-årig periode. Supplerende markeringer for højresving. Det kan være lys, lyd eller andet, der udover det lovpligtige kan forbedre risikoen for højresvingsulykker.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 15/05/2025
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 700 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger For at overholde oplysningspligten i § 6 i bekendtgørelse om minimumsmål for offentlige indkøb af renere køretøjer til vejtransport (BEK nr. 1726 af 26/08/2021) oplyses hermed: Samlet antal lastbiler (N3): 2 Antal renere lastbiler (N3): 0 Antal nulemissions lastbiler (N3): 0
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren SAMAQUA A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 37 200 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn AUTOHUSET VESTERGAARD A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 93318
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 32 700 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 93318
Titel Delaftale 1 VA / AUTOHUSET VESTERGAARD A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 17/06/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj N3
Antallet af renere køretøjer 10
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn P. CHRISTENSEN A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 94055
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 32 500 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 94055
Titel Delaftale 2 FFV / P. CHRISTENSEN A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 17/06/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj N3
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn SAMAQUA A/S
Registreringsnummer 34216169
Postadresse Vandværksvej 7
By Odense C
Postnummer 5000
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
Enhed Sofie Greve
E-mail sgr@samaqua.dk
Telefon 20268380
Internetadresse https://www.samaqua.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn SVENDBORG AFFALD A/S
Registreringsnummer 33054696
Postadresse Ryttermarken 21
By Svendborg
Postnummer 5700
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
Enhed Sofie Greve
E-mail sgr@samaqua.dk
Telefon 20268380
Internetadresse https://www.vandogaffald.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0003
Officielt navn FFV RENOVATION A/S
Registreringsnummer 26498961
Postadresse Korsvangen 6 A
By Ringe
Postnummer 5750
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
Enhed Sofie Greve
E-mail sgr@samaqua.dk
Telefon 20268380
Internetadresse https://www.ffv.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn AUTOHUSET VESTERGAARD A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 70539128
Postadresse Vrøndingvej 3
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Telefon 24900438
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-1004
Officielt navn P. CHRISTENSEN A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 80493215
Postadresse Krumtappen 20
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
E-mail mjo@pchristensen.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID a0659f86-aa56-4b03-adfc-2b0eb6f99c7a   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 11/07/2025   10:46:09 (UTC+2) østeuropæisk tid, centraleuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 458569-2025
EUT-S-nummer 132/2025
Offentliggørelsesdato 14/07/2025

Send til en kollega

0.031