23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
27.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation

Forlængelse - Flatrack Workshop Conatiner Systems


Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation

341336-2025 - Resultater
Danmark – Transportudstyr og transporthjælpemidler – Forlængelse - Flatrack Workshop Conatiner Systems
OJ S 101/2025 27/05/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
E-mail 00495379@mil.dk
Køberen er en ordregivende enhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Forlængelse - Flatrack Workshop Conatiner Systems
Beskrivelse Forlængelse af rammeaftale for Flatrack Workshop Container Systems og relateret service med 2 år.
Identifikator for proceduren c9559419-ab36-4086-be11-035e890c0343
Tidligere bekendtgørelse 168964-2017
Intern ID 2017/S 086-168694
Udbudsprocedure Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34000000   Transportudstyr og transporthjælpemidler
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2009/81/EF
Bekendtgørelse nr. 1077 af 29. juni 2022.   - Bekendtgørelsen, der tillige indeholder supplerende bestemmelser, implementerer forsvars- og sikkerhedsdirektivet (direktiv 2009/81/EF) i dansk ret.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Forlængelse - Flatrack Workshop Conatiner Systems
Beskrivelse Forlængelse af rammeaftale for Flatrack Workshop Container Systems og relateret service med 2 år.
Intern ID 2017/S 086-168694
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34000000   Transportudstyr og transporthjælpemidler
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 2   År
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet fast værdiFast værdi (i alt)
Tildelingskriterium talværdi 6 000 000,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale delvis uden og delvis med fornyet iværksættelse af konkurrence
Yderligere omfattede købere Aftalen er indgået af FMI. Alle enheder under Forsvarsministeriet, herunder alle divisioner af Forsvaret i Danmark, som er under Forsvarschefens kommando, er imidlertid berettigede til at benytte aftalen til indkøb på aftalens vilkår og betingelser.
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7, stk. 2, i klagenævnsloven (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer) skal klage indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en aftale. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 60 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 60 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 199 327 500,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 60 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Glaucus ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Glaucus ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 60 000 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 4600004808
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 23/04/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 23/04/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 60 000 000,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 60 000 000,00   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
Registreringsnummer 16-28-71-80
Postadresse Lautrupbjerg 1-5
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Rasmus Hjorth Bislev
E-mail 00495379@mil.dk
Telefon 61120206
Internetadresse https://www.fmi.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Glaucus ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 35409432
Postadresse Sankt Annae Plads 11
By København K
Postnummer 1250
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Telefon 20663660
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 436a2b97-692b-497d-b1ea-636ae5a4656c   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 31
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 26/05/2025   06:03:36 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 26/05/2025   06:03:36 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 341336-2025
EUT-S-nummer 101/2025
Offentliggørelsesdato 27/05/2025

Send til en kollega

0.062