23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
16.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Fællesindkøb Midt

Vejsalt til Hedensted, Horsens og Odder Kommuner


Fællesindkøb Midt

317305-2025 - Resultater
Danmark – Transportudstyr og transporthjælpemidler – Vejsalt til Hedensted, Horsens og Odder Kommuner
OJ S 94/2025 16/05/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fællesindkøb Midt
E-mail hbaj@fikm.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Horsens Kommune
E-mail hbaj@fikm.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Hedensted Kommune
E-mail hbaj@fikm.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Odder Kommune
E-mail hbaj@fikm.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Vejsalt til Hedensted, Horsens og Odder Kommuner
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af: -stensalt i løs vægt til Horsens og Odder Kommuner -havsalt i løs vægt til Hedensted, Horsens og Odder Kommuner -stensalt i bigbags til Hedensted Kommune -stensalt i sække til Hedensted og Horsens Kommuner
Identifikator for proceduren 1041abef-c98f-45c3-a46b-60323daae522
Tidligere bekendtgørelse d29ff031-8ab3-4b7e-b6e4-36cf0d77446b-01
Intern ID 88.00.00-P00-13-25
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34000000   Transportudstyr og transporthjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34927100   Vejsalt
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 20 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 25 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Vejsalt til Hedensted, Horsens og Odder Kommuner
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af: -stensalt i løs vægt til Horsens og Odder Kommuner -havsalt i løs vægt til Hedensted, Horsens og Odder Kommuner -stensalt i bigbags til Hedensted Kommune -stensalt i sække til Hedensted og Horsens Kommuner
Intern ID 88.00.00-P00-13-25
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34000000   Transportudstyr og transporthjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34927100   Vejsalt
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 20 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 25 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Ved tildelingskriteriet pris forstås den samlede tilbudssum, der fremgår af Bilag 2 Tilbudsliste. Der tildeles aftale til det tilbud med den laveste samlede tilbudssum.
Kategori for tildelingskriteriet fast værdiFast værdi (i alt)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frist for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale, regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. ud budslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Hedensted Kommune, Horsens Kommune, Odder Kommune
Organisation, der udfører betalingen Hedensted Kommune, Horsens Kommune, Odder Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Hedensted Kommune, Horsens Kommune, Odder Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 21 276 320,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Chemisafe A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Vejsalt
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 21 276 320,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 88.20.00-Ø54-32-25
Dato for indgåelse af kontrakten 12/05/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 158300-2025
Organisation, der underskriver kontrakten Hedensted Kommune, Horsens Kommune, Odder Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Fællesindkøb Midt
Registreringsnummer ORG-null
Postadresse Chr M Østergaards Vej 4
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Heidi Backmann Jensen
E-mail hbaj@fikm.dk
Telefon 76292025
Internetadresse https://fikm.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Horsens Kommune
Registreringsnummer 29 18 98 89
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
E-mail hbaj@fikm.dk
Telefon 76292025
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Hedensted Kommune
Registreringsnummer 29 18 95 87
By Hedensted
Postnummer 8722
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
E-mail hbaj@fikm.dk
Telefon 76292025
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Odder Kommune
Registreringsnummer 32 26 43 28
By Odder
Postnummer 8300
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
E-mail hbaj@fikm.dk
Telefon 76292025
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Chemisafe A/S
Registreringsnummer 21 08 72 46
By Helsingør
Postnummer 3000
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
E-mail ma@chemisafe.dk
Telefon 86447900
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 1a60d6b9-08ad-43cf-b26a-d88cbe07110a   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 15/05/2025   10:14:21 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 15/05/2025   10:16:55 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 317305-2025
EUT-S-nummer 94/2025
Offentliggørelsesdato 16/05/2025

Send til en kollega

0.063