23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
24.03.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Udenrigsministeriet

Udbud af kontrakt vedrørende tilrådighedsstillelse af køretøjer (basis-flåde og basis plus-flåde) til Danmarks EU-Formandskab 2025


Udenrigsministeriet

186841-2025 - Resultater
Danmark – Personbiler – Udbud af kontrakt vedrørende tilrådighedsstillelse af køretøjer (basis-flåde og basis plus-flåde) til Danmarks EU-Formandskab 2025
OJ S 58/2025 24/03/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen - Meddelelse om ændring
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Udenrigsministeriet
E-mail jcda@poulschmith.dk
Køberens retlige status Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af kontrakt vedrørende tilrådighedsstillelse af køretøjer (basis-flåde og basis plus-flåde) til Danmarks EU-Formandskab 2025
Beskrivelse Udenrigsministeriet udbyder herved kontrakt om tilrådighedstillelse af køretøjer til (basis-flåde og basis plus-flåde) i forbindelse med det danske EU-formandskab i 2025. Danmark skal i 2. halvår 2025 (1. juli – 31. december 2025) varetage EU-formandskabet med en omfattende mødeaktivitet på dansk jord til følge. Det forventes således, at der i denne periode skal afholdes to topmøder, ca. 15 uformelle ministermøder, møde mellem regeringen og EU-Kommissionen, en formandskonference for Europa-Parlamentet samt op mod 120 embedsmandsmøder- og konferencer. Deltagerne vil være ministre, embedsmænd og pressefolk fra medlemslandene i EU samt en række kandidatlande. I alt skønnes et samlet deltagerantal i hele perioden på forventet ca. 17.000 personer, hvortil der skal lægges støttepersonel i form af eksempelvis chauffører, tolke, forbindelsesofficerer, politi m.fl. Kontrakten omfatter Leverandørens tilrådighedstillelse af en basisflåde af VIP-biler, følgebiler og armerede køretøjer samt en basis plus-flåde bestående af følgebiler. Som beskrevet i udbudsmaterialet, skal Leverandøren stille tre typer køretøjer (A, B og C) til rådighed. Der er tale om følgende kategorier: • Køretøjstype A (35 køretøjer i basis-flåden) skal anvendes som VIP-biler, • Køretøjstype B (35-55 køretøjer i basisflåden og 35 køretøjer i basis plus-flåden) skal anvendes som følgebiler, • Køretøjstype C (2 køretøjer i basis-flåden) skal være armerede køretøjer. Der er tale om en basis-flåde, som skal stå til Udenrigsministeriets disposition i perioden 23. juni til 7. november, dog skal 20 type A køretøjer være til disposition senest den 27. marts 2025 med henblik på træningskørsler. Ét type C køretøj skal være leveret til Udenrigsministeriet senest den 25. maj 2025. Hertil kommer en basis-plus flåde, som skal stå til Udenrigsministeriets disposition i perioden 13. juli 2025 til 5. oktober 2025. Halvdelen af de tilbudte Type A og B Køretøjer skal køre på el, hybrid-benzin, brint og/eller gas. De øvrige tekniske specifikationer for køretøjerne fremgår af udbudsmaterialet. Kontrakten omfatter udover tilrådighedsstillelse af de i udbudsmaterialet nævnte Køretøjer også serviceydelser i forbindelse med tilrådighedsstillelsen. Herunder skal Leverandøren kunne tilgå værkstedsfaciliteter og råde over en rullende serviceenhed med mekanikere og øvrigt relevant personale, som uden særskilt vederlag stilles til rådighed for leverandørens køretøjer omfattet af denne aftale. Serviceenheden skal ifm. mødeaktivitet være til rådighed 24 timer i døgnet i de tidsperioder, som oplyses efter kontraktindgåelse, og skal i tilfælde af behov for reparation af et køretøj kunne stille omgående, der hvor køretøjet befinder sig. Udenrigsministeriet informerer leverandøren minimum 30 dage før afholdelse af et møde om den præcise lokation for mødet.
Identifikator for proceduren e85c4de0-c6c3-47c7-81fc-8c17c406b6e1
Tidligere bekendtgørelse 33701fb6-0e37-49cb-b3c2-1536f280edcb-01
Intern ID 4035752
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure ja
Begrundelse for hasteproceduren Udenrigsministeriet har været nødsaget til den 20. december 2024 at annullere et tidligere annonceret samlet udbud af transportydelser til EU-formandskabet, da der ikke indkom tilbud i udbuddet. Udenrigsministeriet forstår, at bilindustrien i 4. kvartal har været under markedsmæssige og økonomiske udfordringer, som har medført, at forudsætningerne for at kunne indgå en samlet aftale om tilrådighedsstillelse af køretøjer har ændret sig, siden Udenrigsministeriet offentliggjorde dette første udbud den 11. oktober 2024. Udenrigsministeriet har ved markedsdialog i januar 2025 fået input fra markedet om markedsaktørernes forudsætninger for at kunne deltage i et genudbud. På den baggrund har Udenrigsministeriet fundet det nødvendigt at opdele genudbuddet i flere separate udbud; ét om armerede køretøjer, ét om ikke-armerede limousiner og ét om en basisflåde af VIP-biler og følgebiler. Udenrigsministeriets tilvejebringelse af køretøjer er nødvendig for at sikre afvikling af de planlagte højniveauaktiviteter under EU-formandskabet. Da chaufførerne af de pågældende køretøjer skal modtage en køreteknisk uddannelse, som skal være afsluttet inden påbegyndelsen af formandskabet, og da kapaciteten og tilgængeligheden i Danmark ift. køretekniske anlæg og uddannelsesinstruktører er meget begrænset, har Udenrigsministeriet nu et akut behov for at få indgået aftale om tilrådighedsstillelse af køretøjer for at sikre opfyldelse af Udenrigsministeriets behov i forbindelse med tilvejebringelse af de nødvendige ydelser med henblik på varetagelse af det danske EU-formandskab. På den baggrund vurderer Udenrigsministeriet, at behovet ikke kan opfyldes ved at overholde de almindelige frister for et offentligt udbud, hvorfor Udenrigsministeriet anvender hasteproceduren i udbudslovens § 57, stk. 5.
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud. Udbudsproceduren er opdelt i (1) en tilbudsfase og (2) en tildelingsfase. Tildeling af kontrakten vil ske til den tilbudsgiver, som afgiver tilbuddet med den bedste kvalitet til prisen, jf. udbudsbetingelserne.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34110000   Personbiler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34100000   Motorkøretøjer, 34115000   Andre personbiler, 34115200   Motorkøretøjer til befordring af færre end 10 personer
2.1.2.
Udførelsessted
By Storkøbenhavn
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Mødeaktiviteterne vil foregå i Storkøbenhavn og Jylland. Leveringsstedet for køretøjerne er Storkøbenhavn (NUTS-kode DK01), dog skal de 20 Type A køretøjer til levering d. 27. marts 2025 leveres i Midtjylland (NUTS-kode DK04). Kunden meddeler Leverandøren den præcise lokalitet senest d. 1. april 2025, dog senest ved kontraktindgåelse for de 20 Type A køretøjer til levering senest den 27. marts.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 18 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem. For at få adgang til udbudsmaterialet, skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger. Såfremt tilbuddet indeholder flere udgaver (versioner) af det samme dokument, vil den seneste uploadede udgave være den gældende. Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem. For information vedrørende spørgsmål og svar henvises til udbudsbetingelserne og bilag B. Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem. Såfremt tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan support kontaktes på mail, dksupport@eu-supply.com, eller telefon, (+45) 70 20 80 14. Tilbudsgiver skal sammen med sit tilbud indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3, nævnte forhold. Det er ikke nødvendigt for tilbudsgiver at underskrive sit ESPD-dokument. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Såfremt Tilbudsgiver er en sammenslutning af virksomheder, skal hver deltagers ESPD-dokument være underskrevet af den pågældende deltager. Det er ikke nødvendigt for den ledende Tilbudsgiver, der indgiver tilbuddet, at underskrive sit ESPD-dokument. Såfremt tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders formåen, skal der indgives et ESPD for hver af de enheder, som denne baserer sig på, og ESPD-dokumentet skal være underskrevet af den støttende enhed. Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 151-152, jf. § 153. Som alternativ til den dokumentation, der er nævnt i udbudslovens §§ 153-155, 157 og 158 kan tilbudsgiver forelægge ordregiver et certifikat for optagelse på en officiel liste over godkendte økonomiske aktører, jf. § 156, som er udstedt af den kompetente myndighed. Ordregiver kan kun acceptere certifikat for optagelse på en officiel liste fra tilbudsgivere, der er etableret i det land, som fører den officielle liste. Ordregiver forbeholder sig endvidere ret til at kræve dokumentation for, at vindende tilbudsgiver har de nødvendige køretøjer til rådighed i perioden jf. udbudsbetingelserne. Ordregiver kan anvende fremgangsmåden i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis tilbud ikke opfylder udbudsmaterialets formelle krav. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 med senere ændringer. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). Ordregiver forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve dokumentation for, at de økonomiske aktører ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve en erklæring herom og/eller dokumentation for aktørernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold. Ad afsnit 2.1.1 Primær klassifikation (cpv): Nærværende kontrakt vedrører tilrådighedsstillelse af køretøjer uden chauffør i den i udbudsmaterialet angivne periode. Der er ikke tale om køb af de nævnte køretøjer. Ordregiver afholder orienteringsmøde om udbuddet tirsdag, den 18. februar 2025 kl. 13.00. Mødet vil blive afholdt via Teams. Link til mødet vil blive udsendt via det elektroniske udbudssystem. Startdato for kontraktperioden er angivet, som datoen for forventet kontraktindgåelse.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
Udbudsloven (https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2023/10)   - Udbuddet er omfattet af udbudsloven (lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer), som implementerer udbudsdirektivet (direktiv 2014/24/EU).
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af kontrakt vedrørende tilrådighedsstillelse af Køretøjer til Basis-flåde og Basis plus-flåde til Danmarks EU-Formandskab 2025
Beskrivelse Udenrigsministeriet udbyder herved kontrakt om tilrådighedstillelse af køretøjer til (basis-flåde og basis plus-flåde) i forbindelse med det danske EU-formandskab i 2025. Danmark skal i 2. halvår 2025 (1. juli – 31. december 2025) varetage EU-formandskabet med en omfattende mødeaktivitet på dansk jord til følge. Det forventes således, at der i denne periode skal afholdes to topmøder, ca. 15 uformelle ministermøder, møde mellem regeringen og EU-Kommissionen, en formandskonference for Europa-Parlamentet samt op mod 120 embedsmandsmøder- og konferencer. Deltagerne vil være ministre, embedsmænd og pressefolk fra medlemslandene i EU samt en række kandidatlande. I alt skønnes et samlet deltagerantal i hele perioden på forventet ca. 17.000 personer, hvortil der skal lægges støttepersonel i form af eksempelvis chauffører, tolke, forbindelsesofficerer, politi m.fl. Kontrakten omfatter Leverandørens tilrådighedstillelse af en basisflåde af VIP-biler, følgebiler og armerede køretøjer samt en basis plus-flåde bestående af følgebiler. Som beskrevet i udbudsmaterialet, skal Leverandøren stille tre typer køretøjer (A, B og C) til rådighed. Der er tale om følgende kategorier: • Køretøjstype A (35 køretøjer i basis-flåden) skal anvendes som VIP-biler, • Køretøjstype B (35-55 køretøjer i basisflåden og 35 køretøjer i basis plus-flåden) skal anvendes som følgebiler, • Køretøjstype C (2 køretøjer i basis-flåden) skal være armerede køretøjer. Der er tale om en basis-flåde, som skal stå til Udenrigsministeriets disposition i perioden 23. juni til 7. november, dog skal 20 type A køretøjer være til disposition senest den 27. marts 2025 med henblik på træningskørsler. Ét type C køretøj skal være leveret til Udenrigsministeriet senest den 25. maj 2025. Hertil kommer en basis-plus flåde, som skal stå til Udenrigsministeriets disposition i perioden 13. juli 2025 til 5. oktober 2025. Halvdelen af de tilbudte Type A og B Køretøjer skal køre på el, hybrid-benzin, brint og/eller gas. De øvrige tekniske specifikationer for køretøjerne fremgår af udbudsmaterialet. Kontrakten omfatter udover tilrådighedsstillelse af de i udbudsmaterialet nævnte Køretøjer også serviceydelser i forbindelse med tilrådighedsstillelsen. Herunder skal Leverandøren kunne tilgå værkstedsfaciliteter og råde over en rullende serviceenhed med mekanikere og øvrigt relevant personale, som uden særskilt vederlag stilles til rådighed for leverandørens køretøjer omfattet af denne aftale. Serviceenheden skal ifm. mødeaktivitet være til rådighed 24 timer i døgnet i de tidsperioder, som oplyses efter kontraktindgåelse, og skal i tilfælde af behov for reparation af et køretøj kunne stille omgående, der hvor køretøjet befinder sig. Udenrigsministeriet informerer leverandøren minimum 30 dage før afholdelse af et møde om den præcise lokation for mødet.
Intern ID 4035752
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34110000   Personbiler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34100000   Motorkøretøjer, 34115000   Andre personbiler, 34115200   Motorkøretøjer til befordring af færre end 10 personer
5.1.2.
Udførelsessted
By Storkøbenhavn
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Mødeaktiviteterne vil foregå i Storkøbenhavn og Jylland. Leveringsstedet for køretøjerne er Storkøbenhavn (NUTS-kode DK01), dog skal de 20 Type A køretøjer til levering d. 27. marts 2025 leveres i Midtjylland (NUTS-kode DK04). Kunden meddeler Leverandøren den præcise lokalitet senest d. 1. april 2025, dog senest ved kontraktindgåelse for de 20 Type A køretøjer til levering senest den 27. marts.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 20/03/2025
Varigheds slutdato 31/12/2025
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 18 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem. For at få adgang til udbudsmaterialet, skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger. Såfremt tilbuddet indeholder flere udgaver (versioner) af det samme dokument, vil den seneste uploadede udgave være den gældende. Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem. For information vedrørende spørgsmål og svar henvises til udbudsbetingelserne og bilag B. Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem. Såfremt tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan support kontaktes på mail, dksupport@eu-supply.com, eller telefon, (+45) 70 20 80 14. Tilbudsgiver skal sammen med sit tilbud indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3, nævnte forhold. Det er ikke nødvendigt for tilbudsgiver at underskrive sit ESPD-dokument. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal der indgives et særskilt ESPD for hver af de deltagende økonomiske aktører. Såfremt Tilbudsgiver er en sammenslutning af virksomheder, skal hver deltagers ESPD-dokument være underskrevet af den pågældende deltager. Det er ikke nødvendigt for den ledende Tilbudsgiver, der indgiver tilbuddet, at underskrive sit ESPD-dokument. Såfremt tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders formåen, skal der indgives et ESPD for hver af de enheder, som denne baserer sig på, og ESPD-dokumentet skal være underskrevet af den støttende enhed. Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 151-152, jf. § 153. Som alternativ til den dokumentation, der er nævnt i udbudslovens §§ 153-155, 157 og 158 kan tilbudsgiver forelægge ordregiver et certifikat for optagelse på en officiel liste over godkendte økonomiske aktører, jf. § 156, som er udstedt af den kompetente myndighed. Ordregiver kan kun acceptere certifikat for optagelse på en officiel liste fra tilbudsgivere, der er etableret i det land, som fører den officielle liste. Ordregiver forbeholder sig endvidere ret til at kræve dokumentation for, at vindende tilbudsgiver har de nødvendige køretøjer til rådighed i perioden jf. udbudsbetingelserne. Ordregiver kan anvende fremgangsmåden i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis tilbud ikke opfylder udbudsmaterialets formelle krav. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 med senere ændringer. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). Ordregiver forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve dokumentation for, at de økonomiske aktører ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve en erklæring herom og/eller dokumentation for aktørernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold. Ad afsnit 2.1.1 Primær klassifikation (cpv): Nærværende kontrakt vedrører tilrådighedsstillelse af køretøjer uden chauffør i den i udbudsmaterialet angivne periode. Der er ikke tale om køb af de nævnte køretøjer. Ordregiver afholder orienteringsmøde om udbuddet tirsdag, den 18. februar 2025 kl. 13.00. Mødet vil blive afholdt via Teams. Link til mødet vil blive udsendt via det elektroniske udbudssystem. Startdato for kontraktperioden er angivet, som datoen for forventet kontraktindgåelse.
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Se udbudsbetingelserne
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 70
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer), skal klage indgives til Klagenævnet for Udbud inden følgende klagefrister: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er klfu@naevneneshus.dk. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 8 497 500,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Jan Nygaard A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Jan Nygaard A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 8 497 500,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Jan Nygaard A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 06/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 18/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj Lette køretøjer (M1, M2, N1)
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 115
Antallet af renere køretøjer 75
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Udenrigsministeriet
Registreringsnummer 4024777
Postadresse Asiatisk Plads 2
By København K
Postnummer 1402
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed KAPS - Jens Christian Dalsgaard
E-mail jcda@poulschmith.dk
Telefon +45 31544867
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Internetadresse https://klfu.naevneneshus.dk/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Jan Nygaard A/S
Registreringsnummer 17858092
Postadresse Firskovvej 33
By Kgs. Lyngby
Postnummer 2800
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Christoffer Østerby
E-mail cos@jan-nygaard.dk
Telefon 52131317
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
10. Ændring
Udgave af den foregående bekendtgørelse, der skal ændres 6fa4f4d7-ff72-4e0e-8877-8f0da75a7e97-01
Hovedårsagen til ændringen Ajourførte oplysninger
Beskrivelse Ved en fejl var datoen for kontraktindgåelsen angivet til den 20. marts 2025, som var datoen for indrykning af tildelingsbekendtgørelsen. Den rette dato for indgåelse af kontrakten er den 18. marts 2025.
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator CON-0001
Beskrivelse af ændringer Datoen for kontraktindgåelse er rettet til den 18. marts 2025.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 579fde84-8620-4bc1-bffe-f4609e2df7ab   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 21/03/2025   10:52:52 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 21/03/2025   10:53:41 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 186841-2025
EUT-S-nummer 58/2025
Offentliggørelsesdato 24/03/2025

Send til en kollega

0.062