23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 129-231262
Offentliggjort
07.07.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Rebild Kommune

Opdateringer

Annullering
(14.09.2016)

Offentligt udbud af operationel leasing af elbiler til Jysk Fællesindkøb


Rebild Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Rebild Kommune
Hobrovej 110
Støvring
9530
Danmark
Telefon: +45 99887532
E-mail: slha@rebild.dk
Fax: +45 99888999
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rebild.dk

I.1) Navn og adresser
Mariagerfjord Kommune
Nordre Kajgade 1
Hobro
9500
Danmark
Kontaktperson: Søren Lysholt Hansen
Telefon: +45 99887532
E-mail: slha@rebild.dk
Fax: +45 99888999
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.mariagerfjord.dk

I.1) Navn og adresser
Skive Kommune
Torvegade 10
Skive
7800
Danmark
Kontaktperson: Søren Lysholt Hansen
Telefon: +45 99887534
E-mail: slha@rebild.dk
Fax: +45 99888999
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.skive.dk

I.1) Navn og adresser
Syddjurs Kommune
Lundbergsvej 2
Ebeltoft
8400
Danmark
Kontaktperson: Søren Lysholt Hansen
Telefon: +45 99887534
E-mail: slha@rebild.dk
Fax: +45 99888999
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.syddjurs.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://rebild.dk/erhverv/udbud-og-leverandoer
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:
Rebild Kommune
Hobrovej 110
Støvring
9530
Danmark
Kontaktperson: Søren Lysholt Hansen
Telefon: +45 99887532
E-mail: slha@rebild.dk
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rebild.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Offentligt udbud af operationel leasing af elbiler til Jysk Fællesindkøb.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34110000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Den udbudte rammeaftale omfatter operationel leasing af elbiler, samt option på serviceaftale for elbilerne.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 600 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Den udbudte rammeaftale vedrører operationel leasing af elbiler og option på serviceaftale for disse.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Den udbudte rammeaftale omfatter option på serviceaftale for de leasede biler.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Udbuddet gennemføres af følgende kommuner i Jysk Fællesindkøb: Rebild, Mariagerfjord, Skive og Syddjurs. Efter gennemførsel af udbuddet indgås der separate rammeaftaler mellem den valgte leverandør og hver enkelt kommune.

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs afsnit: »Udelukkelse«). Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 (se ESPDs afsnit: »Udelukkelse«):

Tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 1

Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2

Tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv kan påvises at have begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3

Tilbudsgiveren har indgået en aftale med henblik på konkurrencefordrejning, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4

Tilbudsgiveren væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, og misligholdelsen har medført kontraktens ophævelse eller lignende sanktion, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5

Tilbudsgiveren påviseligt og uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, har fået fortrolige oplysninger, der kan give tilbudsgiver uretmæssige fordele eller groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig

indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6 eller

Tilbudsgiveren har ubetalt forfalden gæld under 100 000 DKK til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivning i det land, hvor tilbudsgiveren er etableret, jf. udbudslovens §

137, stk. 1 nr. 7.

Ovenstående skal endeligt dokumenteres ved fremlæggelse af serviceattest eller anden tilsvarende dokumentation. Dokumentationen må ikke være udstedt mere end 6 måneder før tilbudsfristen.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Der stilles ingen krav om økonomisk eller finansiel kapacitet.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Ingen.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal kunne dokumentere minimum 2 sammenlignelige referencer indenfor de sidste 3 år. Ved sammenlignelige referencer forstås referencer vedrørende levering af elbiler og løbende service af de leverede elbiler. Der skal væver leveret minimum 3 elbiler til hver reference.

Tilbudsgiver skal endeligt dokumentere ovenstående minimumskrav til teknisk og faglig formåen ved fremlæggelse af referenceliste med angivelse af kontaktpersoner for hver enkelt reference, jf. udbudslovens § 155, nr. 2.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Tilbudsgiver skal kunne dokumentere minimum 2 sammenlignelige referencer indenfor de sidste 3 år. Ved sammenlignelige referencer forstås referencer vedrørende levering af elbiler og løbende service af de leverede elbiler. Der skal væver leveret minimum 3 elbiler til hver reference.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Den udbudte aftale er en rammeaftale med varighed på ét år. Indenfor rammeaftalens løbetid kan der indgås leasingaftaler med løbetid på 3 år. Der stilles ikke krav om garanti. Øvrige kontraktvilkår fremgår af udbudsmaterialet.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 12/08/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 12/08/2016
Tidspunkt: 12:00
Sted:

 

Rebild Kommune, Hobrovej 110, 9530 Støvring.

 

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Der vil ikke være mulighed for at overvære åbningen af tilbuddene.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark

Internetadresse:http://klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud senest 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Valby
2500
Danmark

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/07/2016

Send til en kollega

0.063