23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 121-214532
Offentliggjort
27.06.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Hillerød Affaldshåndtering A/S

Vindere

Indkøb af 5 komprimatorkasser til 26 tons renovationsbiler

(07.10.2016)
Ove Kock Teknik & Miljø ApS
Murervej 14
6710 Esbjerg

Indkøb af 5 komprimatorkasser til 26 tons renovationsbiler


Hillerød Affaldshåndtering A/S

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Hillerød Affaldshåndtering A/S
31592593
Ægirsvej 4
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Nikolaj Langballe
E-mail: nla@halsnaesforsyning.dk
NUTS-kode: DK021

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.hillerodforsyning.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://halsnaesforsyning.dk/om-os/udbud
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Halsnæs Forsyning
Gjethusparken 3, 1. sal
Frederiksværk
3300
Danmark
Kontaktperson: Nikolaj Langballe
E-mail: nla@halsnaesforyning.dk
NUTS-kode: DK021

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.halsnaesforsyning.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: renovation

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Indkøb af 5 komprimatorkasser til 26 tons renovationsbiler.

 

Sagsnr.: 5500700
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34144512
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Indkøb af 5 komprimatorkasser. 18 m⊃3; — 26 tons.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK021
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Indkøb af 5 komprimatorkasser til renovationsbiler.

Størrelse 18 m⊃3; — 26 tons.

Der skal leveres en rådgivende og koordinerende indsats under monteringen, men ansvaret ligger hos leverandøren af chassiserne.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/09/2016
Slut: 30/03/2017
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Gældende udelukkelsesgrunde i udbudsloven §§ 135 og 136 finder anvendelse. Desuden gælder de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudslovens § 137.

Se ESPD (Del III).

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal som minimum give oplysninger om tilbudsgivers økonomiske nøgletal (egenkapital) for de seneste 3 regnskabsår.

Disse oplysninger skal fremgå af udfyldt ESPD (Del IV b).

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Tilbudsgiver må ikke have haft negativ egenkapital indenfor de seneste 3 regnskabsår.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Oplysninger om virksomhedens erfaringer i form af referencer for tilsvarende leverancer, der er udført de sidste 3 regnskabsår, skal fremgå af udfyldt ESPD (Del IV c).

Oplysningerne bør indehold leverancens genstand samt ordregiver og kontraktens størrelse.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Tilbudsgiver skal vedlægge dokumentation for levering af komprimatorkasser til renovationsbiler af tilsvarende karakter for et beløb på minimum 5 000 000 DKK indenfor de seneste 3 år.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 15/08/2016
Tidspunkt: 11:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 15/08/2016
Tidspunkt: 11:00
Sted:

 

Halsnæs Forsyning, Gjethusparken 3, 1., 3300 Frederiksværk, att. Nicolai Langballe.

 

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Tilbudsgiver har ikke adgang til at overvære åbning af tilbuddene.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Halsnæs Forsyning varetager udbudsforretningen på vegne af Hillerød Affaldshåndtering.

Udbudsmaterialet er tilgængeligt både på Hillerød Forsynings hjemmeside www.hillerodforsyning.dk og på Halsnæs Forsynings hjemmeside www. halsnaesforsyning.dk

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.erhversvstyrelsen.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klagefrist i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud. Klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregivers offentliggørelse af bekendtgørelse om indgåede kontrakter i EU-Tidende.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 71415100
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/06/2016

Send til en kollega

0.046