Fakta om udbudet
Udbyder
DIN Forsyning A/S
Udbud af el-varevogne
DIN Forsyning A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 32661149
Postadresse: Ulvsundvej 1
By: Esbjerg N
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6715
Land: Danmark
Kontaktperson: Henrik Saarup Mortensen
E-mail: hesm@dinforsyning.dk
Telefon: +45 74747542
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dinforsyning.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/269437
Del II: Genstand
Udbud af el-varevogne
Udbuddet vedrører indkøb og levering af 14 fabriksnye el-varevogne til DIN Forsyning A/S, DIN Forsyning Affald A/S, DIN Forsyning Spildevand A/S, DIN Forsyning Vand A/S og DIN Forsyning Varme A/S (herefter benævnt Ordregiver)
En stor el-varevogn
Esbjerg og Varde Kommuner
En stor el-varevogn
Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere en el-varevogn på delaftale 1, som nærmere beskrevet i Bilag A – Kravspecifikation og i Udbudsbetingelsernes afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.
Fire mindre el-varevogne
Esbjerg og Varde Kommuner
Fire mindre el-varevogne
Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere en el-varevogn på delaftale 2, som nærmere beskrevet i Bilag A – Kravspecifikation og i Udbudsbetingelsernes afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.
En el-varevogn
Esbjerg og Varde Kommuner
En el-varevogn
To el-varevogne
Esbjerg og Varde Kommuner
To el-varevogne
En el-varevogn
Esbjerg og Varde Kommuner
En el-varevogn
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 1 - En stor eldrevet varevogn
CVR-nummer: 31943140
By: Esbjerg
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6705
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 2 - Fire mindre eldrevne varevogne
CVR-nummer: 31943140
By: Esbjerg
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 3 - En eldrevet varevogn
CVR-nummer: 31943140
By: Esbjerg
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6705
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 4 - Fem eldrevne varevogne
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 5 - To eldrevne varevogne
CVR-nummer: 31943140
By: Esbjerg
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6705
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 6 - En eldrevet varevogn
CVR-nummer: 31943140
Postadresse: Storegade 229
By: Esbjerg
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6705
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD’et bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 135, stk.1-3 og § 136.
Tilbudsgiver skal i ESPD’et bekræfte, at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137
Tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 1.
Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Tilbudsgiveren har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, kontrakt med forsyningsvirksomhed eller koncessionskontrakt og misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller lignende sanktion jf. udbudslovens § 137 stk. 1 nr. 4
Tilbudsgiveren påviseligt og uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, har fået fortrolige oplysninger, der kan give tilbudsgiver uretmæssige fordele eller groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5.
Tilbudsgivere, der er omfattet af en eller flere af de anførte udelukkelsesgrunde, vil blive udelukket fra deltagelse og vil således ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt. Dette gælder dog ikke hvis Tilbudsgiver er i stand til at dokumentere sin pålidelighed i overensstemmelse med betingelserne i Udbudslovens § 138.
Den udbudte kontrakt er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 som ændret ved forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022. Den udbudte kontrakt kan således ikke tildeles til en russisk virksomhed, en russisk kontrolleret virksomhed eller en virksomhed, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en russisk virksomhed eller en russisk kontrolleret virksomhed, jf. den nærmere afgrænsning i forordningens artikel 5k, stk. 1.
Anvendelse af underleverandører og støtteenheder fra Rusland, eller forbindelse til Rusland, kan påvirke muligheden for tildeling af kontrakten, jf. forordningens artikel 5k, stk. 1
Ordregiver kræver derfor, at Tilbudsgiver skal understøtte sit tilbud med et underskrevet Bilag I – Tro- og loveerklæring Forordning 2022 576 (Tro- og loveerklæring på manglende russisk involvering).
Inden Ordregiver tildeler kontrakten, vil Ordregiver indhente dokumentation for oplysningerne i ESPD fra den vindende Tilbudsgiver. Som dokumentation for ikke at være omfattet af de ovenfor nævnte udelukkelsesgrunde skal den vindende Tilbudsgiver kunne fremlægge en anmærkningsfri Serviceattest fra Erhvervsstyrelsen med oplysninger fra ATP, Skifteretten, Skattestyrelsen og Kriminalregistret
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/