Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Levering af traktorer og redskabsbærer til Teknik & Milljø
Aarhus Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Karen Blixens Boulevard
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8220
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Thers
E-mail: catf@aarhus.dk
Telefon: +45 20527956
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aarhus.dk
Del II: Genstand
Levering af traktorer og redskabsbærer til Teknik & Milljø
Udbuddet omfatter levering af traktorer til vintertjenesten på fortove og stier samt et batteridrevet redskabsbærer/traktor til Aarhus Kommune.
Delkontrakt 1
Aarhus Kommune
Kontrakten omhandler levering af 20 traktorer på fortov til vintertjeneste.
Levering af yderligere 5 traktorer til fortov.
Delkontrakt 2
Aarhus Kommune
Kontrakten omhandler levering af 20 traktorer på stier til vintertjeneste.
Levering af yderligere 5 traktorer til stier.
Delkontrakt 3
Aarhus Kommune
Kontrakten omhandler levering af 2 batteridrevet redskabsbærer/traktor.
større batteripakke på 12 timer mod de 8 timer, som er angivet i kravspecifikationen.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 1
CVR-nummer: 28326343
Postadresse: Anelystparken 23
By: Tilst
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8381
Land: Danmark
Telefon: +45 86948466
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 2
CVR-nummer: 25324943
Postadresse: Herredsvej 8
By: Hinnerup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8382
Land: Danmark
Telefon: +45 86988700
Internetadresse: www.tophs.dk
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 3
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelings beslutningen. Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk