Fakta om udbudet
Udbyder
Nyborg Kommune
Udbud på indkøb af biler til Nyborg Kommune
Nyborg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189722
Postadresse: Torvet 1
By: Nyborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5800
Land: Danmark
Kontaktperson: Cecilie Lindegaard Hansen
E-mail: ceh@nyborg.dk
Telefon: +45 63337728
Fax: +45 63337001
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/187451594.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.nyborg.dk/
Del II: Genstand
Udbud på indkøb af biler til Nyborg Kommune
Udbuddet vedrører levering af fabriksnye personbiler til Nyborg Kommune. Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:
- Delaftale 1 - El biler
-- Forventet omsætning: kr. 12.000.000
-- Maksimalt forventet omsætning: kr. 15.000.000
- Delaftale 2 - Benzin biler
-- Forventet omsætning: kr. 3.000.000
-- Maksimalt forventet omsætning: kr. 5.000.000
Tilbudsgiver kan afgive tilbud på én eller på begge delaftaler.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudsloven (Lov nr. 1564 af 15/12/2015), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundede, jf. pkt. 8, og opfylder eventuelle mindstekrav kan afgive tilbud.
Aftale med vindende tilbudsgiver indgås på baggrund af udkast til kontrakt inkl. bilag, der er vedlagt udbudsmaterialet.
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer af udbudsmaterialet efter offentliggørelse, herunder ændringer af kravspecifikationen og udbudsbetingelserne. Tilbudsgiver opfordres til løbende at holde sig orienteret om udbuddet.
Delaftale 1 - El biler
Nyborg
Der ønskes en initialanskaffelse på delaftale 1 på 12 elbiler, som skal leveres snarest muligt og gerne inden 1. maj 2023. Derudover ønskes der option på køb af yderligere op mod 40 stk. el biler. Betingelserne for optionen er svarende til initialanskaffelsen.
Delaftale 1 - El biler
Forventet omsætning: kr. 12.000.000
Maksimalt forventet omsætning: kr. 15.000.000
Serviceaftale, jf. bilag 3
Delaftale 2 - Benzin biler
Nyborg Kommune
På delaftale 2 ønskes en initialanskaffelse på 8 benzin biler, som skal leveres snarest muligt og gerne inden 1. maj 2023. Derudover ønskes der option på køb af yderligere op mod 15 stk. benzin biler. Betingelserne for optionen er svarende til initialanskaffelsen.
Delaftale 2 - Benzin biler
Forventet omsætning: kr. 3.000.000
Maksimalt forventet omsætning: kr. 5.000.000
Serviceaftale, jf. bilag 3.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1 - El biler
CVR-nummer: 70515113
Postadresse: Park Allé 355
By: Brøndby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2605
Land: Danmark
Telefon: +45 43288200
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2 - Benzin biler
CVR-nummer: 45445216
Postadresse: Stærmosegårdsvej 54
By: Odense M
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5230
Land: Danmark
E-mail: mb@mfabiler.dk
Telefon: +45 66156001
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk