Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Hillerød Kommune
Udbud af eldrevne køretøjer og tilhørende serviceydelser til Hillerød Kommune
Hillerød Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189366
Postadresse: Trollesmindealle 27
By: Hillerød
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Indkøbsafdelingen
E-mail: indkob@hillerod.dk
Telefon: +45 72320000
Fax: +45 72323213
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/188666137.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hillerod.dk/
Del II: Genstand
Udbud af eldrevne køretøjer og tilhørende serviceydelser til Hillerød Kommune
Udbuddet gennemføres med henblik til indgå tre rammeaftaler vedrørende levering af eldrevne køretøjer til kommunens institutioner og afdelinger. Udbuddet er opdelt i tre delaftaler:
- Eldrevne mikrobiler
- Eldrevne minibiler
- Eldrevne små varevogne / varebiler
Delaftale 1: Eldrevne mikrobiler (Bilsegment A)
Denne delaftale (Delaftale 1) omhandler køb af eldrevne personbiler fra bilsegment A.
Delaftalen indeholder en option på at få leveret biler med sommer- og vinterdæk i stedet for helårsdæk. Optionen indeholder derudover en dækserviceaftale, som Tilbudsgiver skal ligeledes skal varetage.
Delaftale 2: Eldrevne minibiler (Bilsegment B og SUV-B)
Denne delaftale (Delaftale 2) omhandler køb af eldrevne personbiler fra bilsegment B og SUV-B.
Delaftalen indeholder en option på at få leveret biler med sommer- og vinterdæk i stedet for helårsdæk. Optionen indeholder derudover en dækserviceaftale, som Tilbudsgiver skal ligeledes skal varetage.
Delaftale 3: Eldrevne små varevogne/varebiler (Small-size segment eller personbil, der er ombygget til vans)
Denne delaftale (Delaftale 3) omhandler køb af eldrevne små varevogne/varebiler (Small-size segment eller personbil, der er ombygget til vans).
Delaftalen indeholder en option på at få leveret biler med sommer- og vinterdæk i stedet for helårsdæk. Optionen indeholder derudover en dækserviceaftale, som Tilbudsgiver skal ligeledes skal varetage.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
I Mercell skal afgives følgende oplysninger vedrørende tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen:
- Erhvervsansvarsforsikring
- Under "øvrige økonomiske og finansielle krav" skal tilbudsgiver oplyse, hvis der i det seneste års aflagte årsregnskab har været revisorpåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift
- Tilbudsgiver skal inden indgåelsen af leasingaftalen have tegnet en relevant erhvervsansvarsforsikring
- Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
I Mercell skal afgives følgende oplysninger vedrørende tilbudsgivers tekniske og faglige formåen:
- Referencer for tilsvarende leverancer inden af biler til en offentlig myndighed, hvor hver reference skal indeholde oplysninger om:
- Start- og evt. slutdato for leverancen
- Modtager af leverancen (kunden)
- Kontraktværdi i danske kr. ekskl. moms for leverancen
- Kort beskrivelse af leverancen
For at være egnet, skal tilbudsgiver opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen:
- Tilbudsgiver skal have minimum 1 relevant referencer inden for det udbudte område inden for de seneste 3 år. En relevant reference vedrører salg af mere end 5 biler til den samme offentlig myndighed.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ved rammeaftalernes udløb vil Hillerød Kommune skulle indgås nye rammeaftaler for at dække kommunens fremtidige anskaffelser af de omfattede køretøjstyper.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk