23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 155-441577
Offentliggjort
12.08.2022
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Frederiksberg Kommune

Udbud af eldrevne ladbiler til Frederiksberg Gartner- og Vejservice


Frederiksberg Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Frederiksberg Kommune
CVR-nummer: 11259979
Postadresse: Frederiksberg Rådhus
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Morten Weigand
E-mail: mowe03@frederiksberg.dk
Telefon: +45 28982053
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/6a4cdf26-8c7a-40b8-8261-6033114f9387/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af eldrevne ladbiler til Frederiksberg Gartner- og Vejservice

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34000000 Transportudstyr og transporthjælpemidler
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dette udbud vedrører levering af 10 eldrevne ladbiler til Frederiksberg Gartner og Vejservice (FGV). Til køretøjerne skal tilbydes en 6-årig serviceforpligtelse.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34131000 Åbne varevogne
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Dette udbud vedrører levering af 10 eldrevne ladbiler til Frederiksberg Gartner og Vejservice (FGV). Til køretøjerne skal tilbydes en 6-årig serviceforpligtelse.

De eldrevne skal primært benyttes til almindelig arbejdskørsel i forbindelse med gartnerisk arbejde samt almindelige renhold og løbende vedligeholdelse af byen, herunder entreprenørarbejde i forbindelse med renovering og vedligeholdelse af fortove.

Leveringen af el-ladbilerne skal finde sted snarest muligt efter kontraktindgåelse og senest 31. december 2022. Af budgetmæssige årsager forudsættes det, at der skal ske levering af alle 10 el- ladbiler i 2022, og det betragtes som væsentlig misligholdelse – med kommunens adgang til at hæve aftalen – for el-ladbiler, der måtte blive leveret efter 31. december 2022. jf. kontraktens punkt 9.2.

De nærmere krav til køretøjerne fremgår af udbudsmaterialet.

Frederiksberg Kommune forventer, at den samlede anskaffelse bestående af køretøjer og den tilhørende serviceforpligtelse i en 6-årig periode beløber sig til ca. 6,5 mio. kr., eksklusiv moms.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Som optioner kan kommunen tilvælge, (1) at de de enkelte køretøjer leveres med Mode 4 Combostik med minimum 40 kW (64 Amp.) og (2) at de leverede køretøjer monteres med trevejs tippelad. Kommunen oplyser senest ved kontraktindgåelse, om der gøres brug af option/optioner.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 093-253714
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Frederiksberg Kommune har besluttet at annullere udbuddet om levering af eldrevne ladbiler til Frederiksberg Gartner og Vejservice (FGV), der havde tilbudsfrist d. 10. juni 2022, da der ikke blev modtaget egnede tilbud.

Kommunen har genudbudt opgaven med tilbudsfrist 15. august 2022, kl. 12.00

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/08/2022

Send til en kollega

0.047