23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 094-259145
Offentliggjort
16.05.2022
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Vejen Kommune

Levering af affaldsbeholdere, -containere, miljøkasser og udbringning til Vejen Kommune


Vejen Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Vejen Kommune
By: Vejen
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6600
Land: Danmark
Kontaktperson: Kadir Atsiz
E-mail: kontakt@tohv.dk
Telefon: +45 53383658
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/926b550f-1a2c-4265-bd74-f29fc20588f6/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering af affaldsbeholdere, -containere, miljøkasser og udbringning til Vejen Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34000000 Transportudstyr og transporthjælpemidler
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Nærværende udbud vedrører kontrakter på levering af affaldsbeholdere og -containere, miljøkasser og udbringning til Vejen Kommune. Udbuddet er opdelt og omfatter følgende 4 delaftaler:

Delaftale 1: levering af affaldsbeholdere:

Delaftale 2: levering af affaldscontainere

Delaftale 3: levering af miljøkasser

Delaftale 4: udbringning, klargøring og montering af affaldsbeholdere, -containere og miljøkasser.

Der kan afgives tilbud på en eller flere af de udbudte delaftaler.

Ordregiver har til hensigt at indgå kontrakt med én leverandør pr. delaftale den 18.04.2022. For delaftale 1-3 skal produktionen være tilendebragt den 25.11.2022 samt en leveringsperiode den 02.11.2022-23.12.2022.

For delaftale 4 skal klargøring og montering ske i perioden 02.11.2022-23.12.2022 og udbringningen skal ske i perioden 28.11.2022 til og med 23.12.2022.

For delaftale 1-3 kan Ordregiver herefter foretage køb af supplerende leveringer i perioden 01.01.2023 – 30.06.2028.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 8 908 750.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
39224340 Affaldsspande og -kurve
44600000 Tanke, beholdere og containere; radiatorer og kedler til centralvarmeanlæg
44610000 Tanke, beholdere, containere og trykbeholdere
44613600 Containere på hjul
44613700 Affaldscontainere
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Vejen Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Leverancen af affaldsbeholdere består af produktion og levering af 17.000 stk. 240 liter 1-kammer affaldsbeholdere med låg og hjul.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Garanti / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 40
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Til brug for vurdering af det kvalitative underkriterium ”Kvalitet”, skal Tilbudsgiver som en del af tilbuddet aflevere:

Gældende for delaftale 1:

1. stk. 240 liter 1-kammer affaldsbeholder inkl. håndtag, låg og hjul

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44600000 Tanke, beholdere og containere; radiatorer og kedler til centralvarmeanlæg
44610000 Tanke, beholdere, containere og trykbeholdere
44613600 Containere på hjul
44613700 Affaldscontainere
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Vejen Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Leverancen består af produktion og levering af 250 stk. minimum 400 liters og 475 stk. minimum 600 liters affaldscontainere med hjul og låg.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Garanti / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 40
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Til brug for vurdering af det kvalitative underkriterium ”Kvalitet”, skal Tilbudsgiver som en del af tilbuddet aflevere:

1. stk. minimum 400 liter affaldscontainer inkl. låg, hjul og bremsefunktion

1. stk. minimum 600 liter affaldscontainer inkl. låg, hjul og bremsefunktion

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 3

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44617000 Kasser
44613400 Lagercontainere
44613600 Containere på hjul
44613700 Affaldscontainere
44619000 Andre beholdere
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Vejen Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Leverancen af miljøkasser består af produktion og levering af 20.00 stk. (20-25 liters) miljøkasser inkl. låg til farligt affald.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Garanti / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 40
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Til brug for vurdering af det kvalitative underkriterium ”Kvalitet”, skal Tilbudsgiver som en del af tilbuddet aflevere:

1 stk. 20-25 liters miljøkasse inkl. låg

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 4

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
63111000 Håndtering af containere
44610000 Tanke, beholdere, containere og trykbeholdere
44619000 Andre beholdere
44613600 Containere på hjul
44613700 Affaldscontainere
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Vejen Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbringningen vil bestå i at 17.000 stk. 240 liter 1 kammer affaldsbeholdere med låg og hjul, 250 stk. minimum 400 liters og 475 stk. minimum 600 liters affaldscontainere med hjul og låg samt ca. 19.000 stk. miljøkasser inkl. låg til farligt affald. Som en del af udbringningen skal affaldsbeholdere, -containere og miljøkasse klargøres og monteres. Som en del af udbringningen skal der påsættes klistermærker på nye affaldsbeholdere, containere og miljøkasser samt fjerne eksisterende klistermærker og påsætning af nye klistermærker på Ordregivers eksisterende affaldsbeholdere og -containere.

Tilbudsgiver skal som en del af delaftale 4 også afgive en optionspris på aflevering af informationsmateriale flyers (folder i A5-størrelse) fra Ordregiver til borgerne på deres adresse i forbindelse med udbringning af affaldsbeholdere og -containere samt miljøkasser.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Udbringningsmetode / Vægtning: 60
Pris - Vægtning: 40
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Tilbudsgiver skal som en del af delaftale 4 også afgive en optionspris på aflevering af informationsmateriale flyers (folder i A5-størrelse) fra Ordregiver til borgerne på deres adresse i forbindelse med udbringning af affaldsbeholdere og -containere samt miljøkasser.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 031-078924
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Delaftale

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
05/05/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 2
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: AVK Plast A/S
CVR-nummer: 78205628
Postadresse: Øster Vedstedvej 26 A
By: Ribe
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6760
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 5 579 200.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 5 579 200.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Delaftale

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
02/05/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Joca Trading A/S
CVR-nummer: 18660830
Postadresse: Industrivej 8
By: Vinderup
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 7830
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 762 150.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 762 150.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

Delaftale

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
02/05/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 2
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Joca Trading A/S
CVR-nummer: 18660830
Postadresse: Industrivej 8
By: Vinderup
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 7830
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 1 140 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 140 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 4
Betegnelse:

Delaftale

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
04/05/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 2
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: PHP Service ApS
CVR-nummer: 36441941
Postadresse: Fulbyvej 4e
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 1 427 400.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 270 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.

2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.

5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.

En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.

I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: www.naevneneshus.dk.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/05/2022
BREAKING
{{ article.headline }}
0.124|