23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 060-154534
Offentliggjort
25.03.2022
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Ressourceindsamling A/S

Køb, levering og servicering af el-komprimatorbiler (2022)


Ressourceindsamling A/S

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Ressourceindsamling A/S
CVR-nummer: 41060565
Postadresse: Farverland 4
By: Glostrup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Charlotte Therp
E-mail: charlotte.gron.therp@cloverleaf.dk
Telefon: +45 20486912
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vestfor.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/293501
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=326870&B=VESTFOR
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Køb, levering og servicering af el-komprimatorbiler (2022)

Sagsnr.: 21-03746
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34144512 Renovationsvogne med komprimering
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ordregiver ønsker markedsdialog i form af besvarelse af en række spørgsmål vedr. det planlagte udbud af el-renovationsbiler. Den udbudte opgave forventes at omfatte indkøb af, fabriksnye og færdigopbyggede el-renovationsbiler til Ressource Indsamling A/S samt tilhørende service.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144510 Køretøjer til affald
34144511 Renovationsvogne
34144900 El-køretøjer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ordregiver påtænker at udbud vedr. indkøb af, fabriksnye og færdigopbyggede el-renovationsbiler af nedenstående biltyper til Ressource Indsamling A/S samt tilhørende service.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver påtænker at offentliggøre udbud om denne opgave i 2. kvartal 2022. Ordregiver ønsker inden da markedsdialog for at optimere udbudsmaterialet, da opgaven har en betydelig teknisk kompleksitet. Som udgangspunkt ønskes der input og feedback til tekniske specifikationer og ønsker ift. om det kan leveres på markedet for nuværende.

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
08/04/2022

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

// PROCES FOR MARKEDSDIALOG //

(1) Interesserede tilbudsgivere kan via Ordregivers udbudsside i EU-Supply hente et spørgeskema (se link længere oppe i meddelelsen). (2) Spørgeskemaet ønskes besvaret og returneret inden den fastsatte tidsfrist, således at Ordregiver kan anvende input i sit arbejde med udbudsmaterialet. Ordregiver forbeholder sig retten til at kontakte deltagerne i markedsdialogen efterfølgende, hvis der er behov for uddybning af det fremsendte. Leverandører har mulighed for at få supplerende oplysninger om markedsdialog spørgsmål ved at stille skriftlige spørgsmål via EU-supply. Spørgsmål vil blive besvaret i det omfang, besvarelse kan afgives inden udløbet af fristen for deltagelse i markedsdialog. Spørgsmål vil i anonymiseret form løbende blive besvaret skriftligt via EU-Supply.

Bemærk, at markedsdialogen og udbuddet er to separate processer. Som potentiel tilbudsgiver i det kommende udbud er du ikke forpligtet til at deltage i markedsdialogen, og omvendt har deltagelse i markedsdialogen ikke nogen indflydelse på deltagelse i og evaluering af kommende udbud.

// TEMAER I MARKEDSDIALOG //

Markedsundesøgelsen omfatter en række spørgsmål og refleksioner under følgende temaer:

(1) Arbejdsmiljø, bl.a. indstigningshøjde, ståhøjde og døråbning, (2) Sikkerhed, bl.a. ransomware og terrorsikring, (3) EL som drivmiddel, bl.a. krav til max effekttab de første 8 år, samt kapacitet og montering af batteripakken, samt (4) Leveringsbetingelser og leveringstid, fx levering af første bil efter max 15 mdr. fra kontraktunderskrift og håndtering af løbende HW/SW opgraderinger.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/03/2022

Send til en kollega

0.047