23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 048-123908
Offentliggjort
09.03.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Aarhus Kommune, Teknik og Miljø

Opdateringer

Annullering
(13.04.2022)

Der henvises til udbudsbetingelserne inkl. samtlige bilag hertil.

Levering af 15 ladbiler til Entreprenørenheden, Teknik og Miljø, Aarhus Kommune


Aarhus Kommune, Teknik og Miljø

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Karen Blixens Boulevard 7
By: Brabrand
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8210
Land: Danmark
Kontaktperson: Louise Bøgvad Opstrup
E-mail: Loboo@aarhus.dk
Telefon: +45 41858675
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aarhus.dk
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/35861c26-4682-4fe6-983b-c0760cccaae5/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/35861c26-4682-4fe6-983b-c0760cccaae5/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/35861c26-4682-4fe6-983b-c0760cccaae5/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering af 15 ladbiler til Entreprenørenheden, Teknik og Miljø, Aarhus Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34115200 Motorkøretøjer til befordring af færre end 10 personer
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter levering af 15 ladbiler (3.500 kg), til Entreprenørenheden, Teknik og Miljø i Aarhus Kommune. Udbuddet omfatter ladbiler i henhold til tilbudslisten i bilag 2 og kravspecifikationen i bilag 3, hvortil henvises for nærmere information om den konkrete anskaffelse. Se i øvrigt det samlede udbudsmateriale inkl. bilag for den fulde beskrivelse.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 6 500 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34000000 Transportudstyr og transporthjælpemidler
34131000 Åbne varevogne
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Hovedudførelsessted:

Aarhus Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter levering af 15 ladbiler (3.500 kg), til Entreprenørenheden, Teknik og Miljø i Aarhus Kommune. Udbuddet omfatter ladbiler i henhold til tilbudslisten i bilag 2 og kravspecifikationen i bilag 3, hvortil henvises for nærmere information om den konkrete anskaffelse. Se i øvrigt det samlede udbudsmateriale inkl. bilag for den fulde beskrivelse.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Der henvises til det samlede udbudsmateriale inkl. samtlige bilag.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver bedes i ESPD angive nedenstående nøgletal for de seneste 2 afsluttede regnskabsår:

- Omsætning i danske kr. ekskl. moms

- Egenkapital

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Aarhus Kommune accepterer kun tilbud fra tilbudsgivere, som for hvert af de foregående 2 afsluttede regnskabsår har:

- En omsætning på minimum 5 mio. danske kr. ekskl. moms

- En positiv egenkapital

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Aarhus Kommune accepterer kun tilbud fra tilbudsgivere, som i ESPD angiver referencer for de betydeligste lignende leveringer, der er udført inden for de seneste 3 år forud for tilbudsfristen.

Ved lignende referencer forstås levering af ladbiler til offentlige og/eller private håndværks- eller entreprenørvirksomheder, der i videst mulig udstrækning svarer til de her udbudte ladbiler. Med udført menes referencer, der er afsluttet eller under udførelse.

Der skal angives minimum 2 referencer og maksimalt 3 referencer.

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Aftalen indeholder CSR-bilag, der indeholder en klausul om etik og socialt ansvar.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 025-060440
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 05/04/2022
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 05/04/2022
Tidspunkt: 10:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:

Der henvises til udbudsbetingelserne inkl. samtlige bilag hertil.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
04/03/2022

Send til en kollega

0.062