Fakta om udbudet
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Indkøb af lastbiler til Bornholms Regionskommune - 2021
Bornholms Regionskommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 26696348
Postadresse: Ullasvej 23
By: Rønne
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Rasch Pedersen
E-mail: mette.rasch.pedersen@brk.dk
Telefon: +45 56921041
Fax: +45 56920001
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/154543980.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af lastbiler til Bornholms Regionskommune - 2021
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 2 stk. fabriksnye LET lastbiler, hvor der på den ene skal monteres kroghejs, den anden monteres med kran og 3-vejs tip.
Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.
Kontrakterne træder i kraft ved underskrift og løber indtil lastbilen er leveret og modtagelse godkendt af ordregiver.
For nærmere beskrivelse af de udbudte lastbiler, herunder de mindstekrav lastbilerne skal opfylde hver især, henvises der til udbudsmaterialets Bilag 1 + 1a + 1b - Kravspecifikation.
Bemærk, at kontrakten er opdelt i 2 delaftaler. Tilbudsgiver kan byde på en eller flere delaftaler. Tilbudsgiver er ikke forpligtet til at byde på begge delaftaler, læs mere under pkt. 1.2 i udbudsbetingelserne.
Delaftale 1 omhandler - Levering af 1 LET lastbil, monteret med kroghejs og lad.
Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 1 stk. fabriksny LET lastbil, monteret med kroghejs og lad.
Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.
Kontrakten træder i kraft ved underskrift og løber indtil lastbilen er leveret og modtagelse godkendt af ordregiver.
For nærmere beskrivelse af den udbudte lastbil, herunder de mindstekrav lastbilen skal opfylde, henvises der til udbudsmaterialets Bilag 1 + 1a - Kravspecifikation.
Delaftale 2 omhandler - Levering af 1 LET lastbil, monteret kran og 3-vejs tip.
Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 1 stk. fabriksny LET lastbil, montere med kran og 3-vejs tip.
Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.
Kontrakten træder i kraft ved underskrift og løber indtil lastbilen er leveret og modtagelse godkendt af ordregiver.
For nærmere beskrivelse af den udbudte lastbil, herunder de mindstekrav lastbilen skal opfylde hver især, henvises der til udbudsmaterialets Bilag 1 + 1b - Kravspecifikation.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1 omhandler - Levering af 1 LET lastbil, monteret med kroghejs og lad.
CVR-nummer: 11498639
Postadresse: Ventrupparken 6
By: Greve
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Postnummer: 2670
Land: Danmark
E-mail: man@man.dk
Telefon: +45 43432044
Fax: +45 43431944
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2 omhandler - Levering af 1 LET lastbil, monteret kran og 3-vejs tip.
CVR-nummer: 11498639
Postadresse: Ventrupparken 6
By: Greve
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Postnummer: 2670
Land: Danmark
E-mail: man@man.dk
Telefon: +45 43432044
Fax: +45 43431944
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk