Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/577b470a-2297-4740-965a-acf6cf310ca7/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/577b470a-2297-4740-965a-acf6cf310ca7/homepage
Udbyder
I/S Amager Ressourcecenter
Vindere
Delkontrakt 1: Renovationsbil 3-akslet, 1-kammer
(16.05.2022)
Scania Danmark A/S
Industribuen 19
2635 Ishøj
Delkontrakt 2: Renovationsbil 3-akslet, 1-kammer
(16.05.2022)
Scania Danmark A/S
Industribuen 19
2635 Ishøj
Delkontrakt 3: Renovationsbil 3-akslet, 2-kammer
(16.05.2022)
Scania Danmark A/S
Industribuen 19
2635 Ishøj
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 25-10-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 01-11-2021
Time: 12:00
IV.2.7
I stedet for:
Dato: 25-10-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 01-11-2021
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
For at imødekomme tilbudsgiveres evt. udfordring i forhold til skoleferie i uge 42, rykkes tilbudsfristen til mandag den 1. november 2021 kl. 12.00.
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 01-11-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 08-11-2021
Time: 12:00
IV.2.7
I stedet for:
Dato: 01-11-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 08-11-2021
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
ARC har modtaget et spørgsmål efter spørgefristens udløb, der vurderes at have relevans for tilbudsafgivelse.
ARC har derfor valgt at udskyde tilbudsfristen til mandag den 8. november 2021 kl. 12.00, så spørgsmålet kan besvares.
Indkøb af eldrevne renovationsbiler til ARC
I/S Amager Ressourcecenter
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 34 20 81 15
Postadresse: Vindmøllevej 6
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Stine Ørbæk Møgelberg
E-mail: stm@a-r-c.dk
Telefon: +45 51168605
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.a-r-c.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af eldrevne renovationsbiler til ARC
Den udbudte opgave omfatter indkøb af eldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler af nedenstående biltyper til ARC.
ARC ønsker at indkøbe følgende biler ud fra de i Kravspecifikationerne angivne krav og beskrivelser:
• Delkontrakt 1: Renovationsbil 3-akslet, 1-kammer: 10 stk.
• Delkontrakt 2: Renovationsbil 3-akslet, 1-kammer: 23 stk.
• Delkontrakt 3: Renovationsbil 3-akslet, 2-kammer: 10 stk.
Bilerne skal være komplet opbygget, klargjort og indregistreret ved levering til ARC.
Biltyperne udbydes med hver sin kontrakt, således at der kan bydes på biltyperne enkeltvis. Biltypen ”Renovationsbil 3-akslet, 1-kammer” udbydes i 2 delkontrakter.
Det er dermed ikke nødvendigt at kunne tilbyde alle typer af biler, for at deltage i udbuddet.
Delkontrakt 1: Renovationsbil 3-akslet, 1-kammer
Indkøb af 10 stk. Renovationsbil 3-akslet, 1-kammer samt Service- og reparationsaftale til disse biler
ARC har mulighed for at forlænge Service- og reparationsaftalens aftaleperiode 2 gange af op til 12 måneders varighed.
Service- og reparationsaftalen forlænges på uændrede vilkår, med mindre andet er aftalt mellem parterne.
Option 1: Indkøb af yderligere biler:
Delkontrakt 1 (3-akslet, 1-kammer): 2 biler samt indgåelse af service- og reparationsaftale for disse biler.
ARC har mulighed for at gøre brug af optionen til og med 31-12-2025.
Delkontrakt 2: Renovationsbil 3-akslet, 1-kammer
Indkøb af 23 stk. Renovationsbil 3-akslet, 1-kammer samt Service- og reparationsaftale til disse biler
ARC har mulighed for at forlænge Service- og reparationsaftalens aftaleperiode 2 gange af op til 12 måneders varighed.
Service- og reparationsaftalen forlænges på uændrede vilkår, med mindre andet er aftalt mellem parterne.
Option 1: Indkøb af yderligere biler:
Delkontrakt 2 (3-akslet, 1-kammer): 5 biler samt indgåelse af service- og reparationsaftale for disse biler.
ARC har mulighed for at gøre brug af optionen til og med 31-12-2025.
Delkontrakt 3: Renovationsbil 3-akslet, 2-kammer
Indkøb af 10 stk. Renovationsbil 3-akslet, 2-kammer samt Service- og reparationsaftale til disse biler
ARC har mulighed for at forlænge Service- og reparationsaftalens aftaleperiode 2 gange af op til 12 måneders varighed.
Service- og reparationsaftalen forlænges på uændrede vilkår, med mindre andet er aftalt mellem parterne.
Option 1: Indkøb af yderligere biler:
Delkontrakt 3 (3-akslet, 2-kammer): 3 biler samt indgåelse af service- og reparationsaftale for disse biler.
ARC har mulighed for at gøre brug af optionen til og med 31-12-2025.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
• Oplysning om Tilbudsgivers egenkapital de seneste 3 reviderede regnskabsår
• Oplysning om Tilbudsgivers erhvervs- og produktansvarsforsikring
ARC stiller følgende mindstekrav til Tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen:
• At Tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i minimum 2 af de seneste 3 reviderede regnskabsår
• At Tilbudsgiver har en gældende erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på min. min. 5 mio. kr. pr. personskade og 5 mio. kr. pr. tingskade.
Forsikringen skal være udvidet til at omfatte behandling og bearbejdning samt Ingrediens- og komponentskade/tab.
ARC ønsker sikkerhed for, at de tilbudsgivere som kontrakterne indgås med, har tilstrækkelig teknisk formåen og erfaring til at udføre opgaven fuldt forsvarligt i alle henseender allerede fra kontraktstart. Tilbudsgiver skal derfor oplyse følgende til teknisk og faglig formåen:
Tilbudsgivers relevante referencer indenfor de seneste 3 år. Ved relevant reference forstås en opgave, der i art relaterer sig til levering af sammenlignelige biler (drivmiddel undtaget) samt service og reparationsaftale, og hvor opgaven er igangsat inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Evt. underleverandørers leverancer kan indgå.
Tilbudsgiver skal oplyse følgende pr. reference:
o Ordregiver (Navnet på kunden og kontaktperson hos kunden)
o Leveringstidspunkt
o Beskrivelse af opgaven og omfanget af denne, herunder tilbudsgivers rolle i opgaven
Tilbudsgiver skal angive mindst 1 relevant reference
Leverandøren og dennes underleverandører skal overholde vilkårene i ARCs CSR dokumenter (CSR-Leverandørklausul (Code of Conduct) og CSR-Selvevalueringsskema).
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud
Del VI: Supplerende oplysninger
Det er en forudsætning for indgåelse af kontrakt, at de vindende tilbudsgivere fremlægger endelig dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed. Inden ARC træffer endelig beslutning om de vindende tilbudsgivere, vil ARC indhente endelig dokumentation for, at der ikke er grundlag for udelukkelse.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov nr. 593 af 2. 6. 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt .
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk