Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Forhåndsmeddelelse - lastvogne over 3.500 kg med opbygninger til Københavns Kommune (Teknik- og Miljøforvaltningen)
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Michael Vallentin Strand
E-mail: iw97@kk.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/153245274.aspx
Del II: Genstand
Forhåndsmeddelelse - lastvogne over 3 500 kg med opbygninger til Københavns Kommune (Teknik- og Miljøforvaltningen)
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen, har til hensigt at offentliggøre nedenstående udbud på levering af lastvognschassiser med tilhørende opbygninger. Det er hensigten at udbyde de pågældende lastvognschassiser i løbet af 2. og 3. kvartal 2021 med levering snarest muligt derefter, eventuelt som delleveringer hvor chassis faktureres inden opbygning påbegyndes.
Det er hensigten at udbyde følgende lastvogne med opbygning, enten som rammeaftale, enkeltstående udbud eller som udbud med delaftaler. De enkelte udbud er yderligere beskrevet i afsnittet udvidet beskrivelse af opgaven;
— Rammeaftale på forventet levering af 6-8 stk. 2-akslede 12-15 tons chassiser opbygget med kran og tippelad
— Udbud af 1 stk. 4 akslet 32 tons chassis med kroghejs
— Udbud af 1 stk. 2 akslet 10-15 tons chassis med fast kasse/læssebagsmæk
— Udbud af 1 stk. 2 akslet 12-15 tons chassis med hydraulisk kran og hydraulisk 3-vejs tippelad
— Udbud af 2 stk. 2 akslede 15-18 tons chassiser med komprimatorkasse.
Det er hensigten at udbyde følgende lastvogne med opbygning, enten som rammeaftale, enkeltstående udbud eller som udbud med delaftaler;
— Rammeaftale på forventet levering af 6-8 stk. 2-akslede 12-15 tons chassiser med dagførerhus, opbygget med hydraulisk kran, hydraulisk 3-vejs tippelad samt opbygning med skabe og skuffer til entreprenørgrej
— Udbud af 1 stk. 4 akslet 32 tons chassis med dagførerhus og kroghejs
— Udbud af 1 stk. 2 akslet 10-15 tons chassis med fast kasse og læssebagsmæk
— Udbud af 1 stk. 2 akslet 12-15 tons chassis med smalt dagførerhus, opbygget med hydraulisk kran og hydraulisk 3-vejs tippelad
— Udbud af 2 stk. 2 akslede 15-18 tons chassiser med kort aksel afstand og med frembyggede førerhuse, opbygget med 1 kammer hydraulisk komprimatorkasse.
Der forventes endvidere udbudt option på serviceaftaler på de enkelte lastvognschassiser og opbygninger.
For rammeaftalen gør sig gældende at den vil have en maksimal løbetid på 4 år, med forventet årligt aftræk på 2 lastvogne med opbygninger.
Der vil være optioner på serviceaftaler.
Rammeaftale på levering af 6-8 stk. 2 akslede chassiser opbygget med kran og hydraulisk tippe forventes udbud primo maj måned 2021. De resterende udbud forventes udbudt løbende i 2. og 3. kvartal 2021.
Udbudsmaterialet vil være offentligt tilgængeligt på tidspunktet for fremsendelse af udbudsbekendtgørelsen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk