Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Aalborg Kommune
Vindere
(12.02.2021)
Støvring Cykler
Hobrovej 72
9541 Støvring
Levering af cykler/el-cykler/tilbehør samt reparation af el-cykler til Aalborg Kommune
Aalborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Rantzausgade 4, 2. sal
By: Aalborg
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Katrine Krog Madsen
E-mail: indkoeb@aalborg.dk
Telefon: +45 25204686
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aalborg.dk
Del II: Genstand
Levering af cykler/el-cykler/tilbehør samt reparation af el-cykler til Aalborg Kommune
EU-udbud vedrørende levering af cykler/el-cykler/tilbehør samt reparation af el-cykler til Aalborg Kommune.
Aalborg Kommune
Levering af cykler/el-cykler/tilbehør samt reparation af el-cykler.
El-cyklen kan anvendes af alle ansatte i Aalborg Kommune, men vil primært blive brugt i sundhedsplejen, hjemmeplejen og hjemmesygeplejen, hvor den fungerer som et arbejdsredskab året rundt.
De øvrige cykler købes primært af skoleforvaltningen og familie- og beskæftigelsesforvaltningen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital og erhvervsansvarsforsikring.
Positiv egenkapital og erhvervsansvarsforsikring på minimum 1 mio. DKK.
Referenceliste.
Referenceliste på min. 1 og max 3 sammenlignelige referencer til dokumentation for teknisk og faglig formåen
Del IV: Procedure
AK Indkøb
Der vil ikke være adgang til overværelse af åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Hvert 4. år
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk