Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Levering af parkeringsautomater samt backofficesystem
Aarhus Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Rådhuspladsen 2
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Marianne Dauding
E-mail: dmaha@aarhus.dk
Telefon: +45 41864346
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/b49435f2-2ce8-4869-89eb-1ef4e3df9419/homepage
Del II: Genstand
Levering af parkeringsautomater samt backofficesystem
Kontrakten omfatter levering af parkeringsautomater samt levering af backofficesystem og programmel til parkeringsautomaterne.
Aarhus Kommune
Kontrakten omfatter levering af 58 stk. parkeringsautomater samt levering af backofficesystem inkl. dokumentation herfor samt levering programmel til parkeringsautomaterne inkl. dokumentation.
Der er option på tilkøb af yderligere parkeringsautomater i kontraktperioden.
Køb af yderligere op til 10 stk. parkeringsautomater.
Kontrakten er ikke opdelt i delkontrakter ud fra markedsmæssige og økonomiske hensyn, herunder omkostninger til kontraktadministration.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
CVR-nummer: 26393647
Postadresse: Nærum Hovedgade 6
By: Nærum
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 2850
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-6 er indeholdt i udbuddet.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage:
1) Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk