23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 180-433835
Offentliggjort
16.09.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Tønder Kommune

Vindere

Del 1: Operationel leasing på 1 stk. manskabsvogn

(08.01.2021)
C B Auto Ribe
Industrivej 47
6760 Ribe

Del 4: Operationel leasing på 2 stk. identiske personvogne

(08.01.2021)
Toyota Financial Services A/S
Dynamovej 10
2860 Søborg

Opdateringer

Annullering
(08.01.2021)

Tønder Kommune vælger at beholde nuværende køretøjer på delaftale 2+3+5 - og vil primo/medio 2021 genudbyde de 3 delaftaler.

Annullering
(08.01.2021)

Tønder Kommune vælger at beholde nuværende køretøjer på delaftale 2+3+5 - og vil primo/medio 2021 genudbyde de 3 delaftaler.

Annullering
(08.01.2021)

Tønder Kommune vælger at beholde nuværende køretøjer på delaftale 2+3+5 - og vil primo/medio 2021 genudbyde de 3 delaftaler.

Operationel leasing af 11 stk. køretøjer til Ungdomsskolen i Tønder Kommune


Tønder Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Tønder Kommune
CVR-nummer: 29189781
Postadresse: Wegners Plads 2
By: Tønder
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6270
Land: Danmark
Kontaktperson: Bram van Leeuwen
E-mail: bvl1@toender.dk
Telefon: +45 30704137

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://toender.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337812

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=278826&B=TK
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=278826&B=TK
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Operationel leasing af 11 stk. køretøjer til Ungdomsskolen i Tønder Kommune

Sagsnr.: 88.12.03-G00-1-20
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34110000 Personbiler
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Operationel leasing af 11 stk. køretøjer til Ungdomsskolen i Tønder Kommune, fordelt på 5 delaftaler, som følger:

- Delaftale 1: 1 stk. mandskabsvogn med lad – lille kørekort -, med plads til minimum 6 personer.

- Delaftale 2: 2 stk. identiske busser – lille kørekort -, hvoraf den ene skal leveres med lift, og den anden skal kunne eftermonteres med lift igennem kontraktperioden, såfremt behovet skulle opstå.

- Delaftale 3: 1 stk. bus – lille kørekort –, med markise samt indretning af stole og bord til passagerer.

- Delaftale 4: 2 stk. identiske personvogne (Ikke Micro biler)

- Delaftale 5: 5 stk. identiske busser - lille kørekort.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 2 022 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på maksimalt antal delkontrakter: 5
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Del 1: Operationel leasing på 1 stk. mandskabsvogn

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34110000 Personbiler
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Tønder Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

1 stk. mandskabsvogn med lad – lille kørekort -, med plads til minimum 6 personer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 80
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 198 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 60
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Anslået værdi er beregnet ud fra en 60 måneders periode.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Del 2: Operationel leasing af 2 stk. identiske busser, med lift

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34110000 Personbiler
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Tønder Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Operatione leasing på 2 stk. identiske busser – lille kørekort -, hvoraf den ene skal leveres med lift, og den anden skal kunne eftermonteres med lift igennem kontraktperioden, såfremt behovet skulle opstå, i løbet af kontraktperioden.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 80
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 396 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 60
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Anslået værdi er beregnet ud fra en 60 måneders periode.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Del 3: Operationel leasing på 1 stk. bus med markise samt bord og stole

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34110000 Personbiler
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Tønder Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Operationel leasing på 1 stk. bus – lille kørekort –, med markise samt indretning af stole og bord til passagerer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 80
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 198 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 60
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Anslået værdi er beregnet ud fra en 60 måneders periode.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Del 4: Operationel leasing på 2 stk. identiske personvogne

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34110000 Personbiler
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Tønder Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Operationel leasing på 2 stk. identiske personvogne (Ikke Micro biler).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 240 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 60
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Anslået værdi er beregnet ud fra en 60 måneders periode.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Del 5: Operationel leasing på 5 stk identiske busser

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34110000 Personbiler
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Tønder Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Operationel leasing af 5 stk. identiske busser - lille kørekort.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 990 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 60
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Anslået værdi er beregnet ud fra en 60 måneders periode.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

— Leverandørens resultat før skat for de seneste 3 afsluttende regnskabsår

— Leverandørens egenkapital for de seneste 3 afsluttende regnskabsår.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

— Resultat før skat det seneste afsluttende regnskabsår skal være positivt

— Egenkapital skal være positiv, for det seneste afsluttende regnskabsår. Ved negativ egenkapital for det seneste afsluttende regnskabsår, eller ved forbehold i revisorpåtegning, kan leverandøren afvises som værende ikke egnet.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 26/10/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 26/04/2021
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 26/10/2020
Tidspunkt: 12:00
Sted:

Tønder Rådhus

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/09/2020

Send til en kollega

0.078