Fakta om udbudet
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Prækvalifikation vedr. udbud af 4 stk. minirutebusser til Bornholms Regionskommunes Trafikselskab BAT
Bornholms Regionskommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 26696348
Postadresse: Ullasvej 23
By: Rønne
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Anette Edvardsen
E-mail: anette.edvardsen@brk.dk
Telefon: +45 56921040
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/129422749.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Del II: Genstand
Prækvalifikation vedr. udbud af 4 stk. minirutebusser til Bornholms Regionskommunes Trafikselskab BAT
Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå kontrakt vedrørende køb og levering af 4 stk. fabriksnye minirutebusser i 2020 samt reservedele.
Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå kontrakt vedrørende køb og levering af 4 stk. fabriksnye minirutebusser i 2020 samt reservedele.
Købet vil blive leasingfinansieret i 4 år gennem ordregivers leasingpartner.
Tilbudsgiver skal tilbyde en tilbagekøbsgaranti efter leasingperioden.
Det økonomiske kriterium vurderes ud fra en totalomkostningsmetode (TCO) med en driftsperiode på 48 måneder samt pris for option på forlængelse af perioden for levering af reservedele.
Tilbudsgiver skal for egen regning stille et kommissionslager til rådighed for BAT. Lageret skal bestå af gængse reservedele, efter nærmere aftale.
Tilbudsgiver skal med sit tilbud vedlægge en serviceplan for den tilbudte bus. Serviceplanen skal indeholde de anbefalede intervaller, samt en liste med reservedele/sliddele/filtre for det enkelte service. Der tages udgangspunkt i 100 000 km/årligt. Priserne medtages i TCO beregning. Tilbudsgiver skal tilbyde priser på samtlige de i bilag 2- tilbudsdokument angivne reservedele. Listen med reservedele/sliddele/filtre skal prissættes i 2020 priser. Denne pris vil være gældende i kontraktperioden med prisregulering.
Historisk set er der ved ordregivers eksisterende busser blevet anvendt for ca. 87 000 DKK reservedele pr. bus pr. år ved 100 000 km/år. Det forventes ikke at denne volumen nås med det nye indkøb.
Option på levering af reservedele i yderligere 4 år.
Idet ordregiver på nuværende tidspunkt ikke har besluttet hvorvidt tilbagekøbsgarantien udnyttes, har ordregiver en option på forlængelse af perioden for levering af reservedele i yderligere 4 år. Tilbudsgiver skal tilbyde priser på samtlige tilbudte reservedele som fremgår af bilag 2 samt de af tilbudsgiver oplyste reservedele jf. serviceplanen. Priserne vil være gældende for hele perioden med prisregulering.
I fald optionen ønskes benyttet, skal leverandøren informeres herom senest 3 måneder inden udløb af aftalen. Kontrakten vil blive forlænget på uændrede vilkår. Såfremt optionen ikke ønskes benyttet, udløber kontrakten automatisk ved udløbsdato.
Option på levering af reservedele i yderligere 4 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Prækvalifikation vedr. udbud af 4 stk. minirutebusser til Bornholms Regionskommunes Trafikselskab BAT
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk