Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/719a89b2-9b84-4ed1-b867-4754744b36b4/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/719a89b2-9b84-4ed1-b867-4754744b36b4/homepage
Udbyder
I/S Amager Ressourcecenter
Vindere
Indkøb af Normal bil samt Service- og reparationsaftale
(07.01.2022)
Scania Danmark A/S
2635 Ishøj
Indkøb af Gasdrevet ePTO bil samt Service- og reparationsaftale
(07.01.2022)
Scania Danmark A/S
2635 Ishøj
Indkøb af Lille bil samt Service- og reparationsaftale
(07.01.2022)
Geesinknorba AB
SE-392 32 Kalmar
Indkøb af renovationsbiler til ARC
I/S Amager Ressourcecenter
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 34 20 81 15
Postadresse: Vindmøllevej 6
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Stine Ørbæk Møgelberg
E-mail: stm@a-r-c.dk
Telefon: +45 51168605
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.a-r-c.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af renovationsbiler til ARC
Den udbudte opgave omfatter indkøb af 3 stk. eldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med komprimatorkasse samt 1 stk. gasdrevet ePTO fabriksny og færdigopbygget renovationsbil med komprimatorkasse til I/S Amager Ressourcecenter (ARC).
ARC ønsker at indkøbe følgende renovationsbiler ud fra de i kravspecifikationerne angivne krav og beskrivelser:
- Normal bil, 3-akslet – 2 stk.
- Lille bil, 2-akslet – 1 stk.
- Gasdrevet, 3-akslet med ePTO – 1 stk.
Renovationsbilerne skal være komplet opbyggede, klargjorte og indregistrerede ved levering til ARC.
Bilerne udbydes med hver sin kontrakt, således at der kan bydes på bilerne enkeltvis. Det er dermed ikke nødvendigt at kunne tilbyde alle typer af biler, for at deltage i udbuddet.
Herudover indeholder opgaven følgende option:
- Option 1: Indkøb af yderligere op til 2 tilsvarende gasdrevne ePTO renovationsbiler, samt indgåelse af service- og reparationsaftale for disse biler.
Indkøb af normal bil samt service- og reparationsaftale
Indkøb af normal bil samt service- og reparationsaftale.
ARC har mulighed for at forlænge service- og reparationsaftalen 2 x 12 måneder.
Indkøb af lille bil samt service- og reparationsaftale
Indkøb af lille bil samt service- og reparationsaftale.
ARC har mulighed for at forlænge service- og reparationsaftalen 2 x 12 måneder.
Indkøb af gasdrevet ePTO bil samt service- og reparationsaftale
Indkøb af gasdrevet ePTO bil samt service- og reparationsaftale.
ARC har mulighed for at forlænge service- og reparationsaftalen 2 x 12 måneder.
Option 1: Indkøb af yderligere op til 2 tilsvarende gasdrevne ePTO renovationsbiler, samt indgåelse af service- og reparationsaftale for disse biler.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Oplysning om tilbudsgivers egenkapital de seneste 3 reviderede regnskabsår
- Oplysning om tilbudsgivers erhvervs- og produktansvarsforsikring.
ARC stiller følgende mindstekrav til tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen:
- At tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i minimum 2 af de seneste 3 reviderede regnskabsår
- At tilbudsgiver har en gældende erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på min. 5 mio. DKK pr. hændelse pr. år.
ARC ønsker sikkerhed for, at den tilbudsgiver som kontrakten indgås med, har tilstrækkelig teknisk formåen og erfaring til at udføre opgaven fuldt forsvarligt i alle henseender allerede fra kontraktstart. Tilbudsgiver skal derfor oplyse følgende til teknisk og faglig formåen:
Tilbudsgivers relevante referencer indenfor de seneste 3 år. Ved relevant reference forstås en opgave, der i art relaterer sig til levering af sammenlignelige renovationsbiler (drivmiddel undtaget) samt service- og reparationsaftale, og hvor opgaven er igangsat inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Evt. underleverandørers leverancer kan indgå.
Tilbudsgiver skal oplyse følgende pr. reference:
- Ordregiver (Navnet på kunden og kontaktperson hos kunden)
- Leveringstidspunkt
- Beskrivelse af opgaven og omfanget af denne, herunder tilbudsgivers rolle i opgaven.
Tilbudsgiver skal angive mindst 1 relevant reference.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Det er en forudsætning for indgåelse af kontrakt, at den vindende tilbudsgiver fremlægger faktisk dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed. Inden ARC træffer endelig beslutning om den vindende tilbudsgiver, vil ARC indhente endelig dokumentation for, at der ikke er grundlag for udelukkelse.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrist i relation til gennemførelse af udbud:
Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf lovens § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk