Fakta om udbudet
Udbyder
Gentofte Kommune
El-drevne renovationskøretøjer
Gentofte Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 19438414
Postadresse: Bernstorffsvej 161
By: Charlottenlund
NUTS-kode: DK012
Postnummer: 2920
Land: Danmark
Kontaktperson: Bent Raben
E-mail: bent.raben@sweco.dk
Telefon: +45 43486710
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5c982b06-3fc9-40b4-9d5c-86911968891d/homepage
Del II: Genstand
El-drevne renovationskøretøjer
Levering af 2 eldrevne 2-kammer komprimatorbiler til indsamling af affald i Gentofte Kommune, inkl. totalservice i op til 10 år.
Gentofte Kommune
Komprimatorbilerne skal anvendes fortrinsvis til afhentning af genanvendelige affaldsfraktioner (fx papir, glas, metal, plast), men kan også blive anvendt til dagrenovation/madaffald/restaffald.
Indkøbet sker ved en samlet kontrakt, der ud over købet omfatter levering og service i en i første omgang 2-årig periode fra leveringen. Leverandøren er over for kommunen ansvarlig for alle dele af kontrakten, herunder enhver komponent i den enkelte el-komprimatorbil og enhver service, der skal udføres i henhold til kontrakten i serviceperioden.
Forlængelse af serviceaftalen.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Indkøb af el-drevne affaldskøretøjer
CVR-nummer: 10082269
Postadresse: Dalager 15
By: Brøndby
NUTS-kode: DK012
Postnummer: 2605
Land: Danmark
Chassis og motor samt batteripakke
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Frister for og procedurer for klager fremgår af "Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for udbud", LBK nr. 593 af 2. juni 2016, med senere ændringer.
Klager over afslag på prækvalifikation skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt underretning om beslutningen til de berørte ansøgere.
Klager, som ikke vedrører afslag på prækvalifikation, skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk