23948sdkhjf

Hvorfor sælger I ingen biler, Nio?

Det kinesiske elbilmærke Nio har store planer for det danske marked, men gennembruddet lader vente på sig. Lanceringen af stor SUV skal hjælpe det kinesiske mærke, indtil åbningen af Nio House i Danmark, fortæller mærkets CEO, Marius Hayler.
Ambitionerne fejler ikke noget og organisationen brænder penge af i stor stil. Navnet er Nio og de danske planer omfatter både domicil på en af Københavns mest eksklusive adresser, og udsøgt kundebetjening.

Men efter fem måneder i Danmark har Nio stadig til gode at få gang i salget.

Blot ca. 20 biler har Nio trods omkring 30 ansatte formået at få...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.234