23948sdkhjf

Hvorfor sælger I ingen biler, Nio?

Det kinesiske elbilmærke Nio har store planer for det danske marked, men gennembruddet lader vente på sig. Lanceringen af stor SUV skal hjælpe det kinesiske mærke, indtil åbningen af Nio House i Danmark, fortæller mærkets CEO, Marius Hayler.
Ambitionerne fejler ikke noget og organisationen brænder penge af i stor stil. Navnet er Nio og de danske planer omfatter både domicil på en af Københavns mest eksklusive adresser, og udsøgt kundebetjening.

Men efter fem måneder i Danmark har Nio stadig til gode at få gang i salget.

Blot ca. 20 biler har Nio trods omkring 30 ansatte formået at få...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Borg tæt på de to milliarder kroner
Ny elbil fra Ford er baseret på VW-platform
Drømmen lever: Dansk Formel 1-håb får karrierens største sejr
Alka vil kapre elbilkunder gennem nyt samarbejde
Nyt kinamærke i Danmark – har hatch og muskelcoupé på vej
Tesla fordobler antallet af ladeparker i Danmark
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Søfart
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.234