23948sdkhjf

Hjælp til autolakerere: Nyt digitalt værktøj opdager lakfejl

Lakproducenten AkzoNobel lancerer et app-værktøj, der skal hjælpe autolakerere med at styrke deres kompetencer. Samtidig startes en kampagne om bæredygtighed.
Digitaliseringen er over lakbranchen. Den store lakproducent AkzoNobel, der står bag lakmærker som Sikkens, Dulux, International og Interpon, har lanceret en mobilapp, der hjælper autolakerere med hurtigt og nemt at fastlægge den underliggende årsag til lakfejl. Det sker ved at sammenligne et foto med en digital billeddatabase over de mest almindel...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125